Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

jag kan inte hålla med dig Claes där.... Du nämner att Saade är en bra sångare. Förutom att låten bygger på låtstöld och att den riktar sig mot förskolor, så tycker jag att Saade själv är det största problemet. Han sjunger väldigt svajigt och stundvis falskt. Hade vart kul och se hur Danny skulle ha gjort den. Fan så mycket bättre pipa tycker jag.

Men vi kanske tycker olika bara...

Man kan definiera "bra" på olika sätt... 😉

Han rör sig mycket och då blir det lätt lite sådär - men han klarar det ganska bra trots allt - även om det egentligen hade varit smartare att röra sig mindre och koncentrera sig mer på sången. Han är entusiastisk och visar det i sitt uppträdande - och han sjunger också "bra" jämfört med de flesta andra bidragens vokalister och har en hyggligt bra låt (subjektivt så det förslår, men ändå... 😉 ) när man ser (lyssnar...) bortom de mer eller mindre uppenbara stölderna.

Danny hade kanske gjort det bättre. Han är väl lite äldre också, tror jag - och har en stabil och bra röst. Hans låt i svenska uttagningen var däremot tråkig, dötrist och långtråkig - och alldeles... dötrist... 😏

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.