Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Saade är smått fantastisk. Han går hem överallt, han är perfektionist, han ser bra ut.

Det är ju synd att han fått en så dålig låt (jag gillade "Oh mama", men det var ju ett halvt liv sedan).

Jag funderar på om han skulle ha vunnit med just denna låt om han, som Tysklands upplägg, fått tävla med ALLA låtar i svenska uttagningarna.

Det verkar nästan som att hans bolag slarvar bort honom och litar på att folk röstar på honom oavsett låtkvalité.

Kempe sa i en intervju att hans framgång bland annat beror på att han lägger mer tid än andra på texten. Gäller detta även "Manboy" och "Popular"?

Hejja Tyskland!

Postat

Hoppas han tar av sig den fåniga handsken. Otroligt pinsamt.

Faktiskt! Det känns lite ..."eh" med en handske liksom. Jag tycker att han borde burit sydväst istället.

Postat (redigerat)

1:an Bosnien-Hurihelvetestavarmanandradelen. - Det lät riktigt bra, men jag glömde melodin strax efter.

2:an Österrike - Acapella intro - Låter pampigt. Helt OK. + för sångerskan.

3:an Holland - OK

4 Belgien - Barbershop. Sisådär.

5 Slovakien. Kloningstekniken ligger på framkant här. Söta. Jag är dock inte så förtjust i vailande. "Vi har ingen melodi att sjunga så vi improviserar en."

6. Ukraina - Hon som ritar i sand i realtid är helt fantastisk! Är änglar en av de mest söndertjatade titlarna. T o m jag har skrivit en. Ordens frasering funkar bra med låten. Helt OK bidrag.

7. Moldavien. Dåligt uppträdande med strutar på huvudet. Att ha KKK på scen skulle vara mindre förolämpande. Dock så växer låten något när jag vant mig.

Redigerat av Erik dP
Postat

Schysst stick.

vadå-är det någon lovande gitarrist med för framtiden som man borde veta om????

eller trummis eller bassist eller?????

Postat

Har alltid haft svårt för grekiskklingande musik.

Cypern nej.

Hade kunnat rösta på dom enbart för att dom använder duduk. Kanske bland dom snyggast låtande instrumenten.

• Gilla 1
Postat

Hade kunnat rösta på dom enbart för att dom använder duduk. Kanske bland dom snyggast låtande instrumenten.

1124211051_5000_4000_dudukA1.jpg

ifall nån undrar

• Gilla 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.