Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Norge kom inte med synd , tyckte den var bra för den var lite udda dvs afrikanska rytmer. Men som alltid blir det fel låt,Grekland stal den platsen.Hoppas man slipper att höra den på radion.

• Gilla 1
Annons
Postat (redigerat)

Hahaha! Där fick ni skit Norge, bara för att ni gav oss skit om Saade...

Fast jag vill heller inte att Saade ska kommer med heller!!!

Om jag får välja mellan att sjunga "Haba haba" och "När jag blir populär så får jag din kropp" så väljer jag "Haba". Slår vad om att F Kämpe skulle välja samma som mig.

"Haba" kommer nog bli en sommarplåga på dansgolv.

Redigerat av Erik dP
Postat

De fyra av nitton jag ville ha med gick vidare iaf.

Sedan är det ju som det är, Grekland vinner säkert hela skiten...

Postat

Om jag får välja mellan att sjunga "Haba haba" och "När jag blir populär så får jag din kropp" så väljer jag "Haba". Slår vad om att F Kämpe skulle välja samma som mig.

😄

Postat

De fyra av nitton jag ville ha med gick vidare iaf.

Sedan är det ju som det är, Grekland vinner säkert hela skiten...

Skulle inte förvåna mig alls.😄

Postat

Finland var det klarast lysande bidraget. Jag tycker att Malta också borde ha kommit med, men de åkte ut. Ryssland med stor tvekan eftersom låten sög men rösten var bra... Övriga var ungefär det vanliga bottenskrapet. Grekland? Hallå!!! Jag har hört MYCKET bättre rappare på amatörtävlingar där de äldsta deltagarna var typ 17 år. Pinsamt dåligt elände som drar ner den i övrigt klart godkända refrängen och gör helheten totalt olyssningbar.

Ljudet var som sagt under all kritik och jag kände igen det amatörmässiga från framträdanden i skolans aula när man gick på högstadiet, både i musiken och ljudet. Hur kan man egentligen misslyckas så kapitalt med mixningen när det handlar om en färdig stereomix och ett par sångmickar...? Skrämmande! 😱

Ska man framträda live så ska man först lära sig sjunga rent. De flesta var ju mest katzenjammer som var i skrikande behov av autotune. 😏

Om låtarna och artisterna i nästa semi är lika dåliga, så borde Saade ha chans att komma bland de 5 första i finalen.

Eftersom tävlingens sämsta låt vann i fjol, så blir det väl tyskarna som tar hem det i år också - för deras låt i år är ju lika värdelöst urdålig som den förra... :rolleyes:

Postat

Ljudet ja, skit kasst var det !Började själv klödda med fjärrkontrollen letade efter stereobreddning,mono,eq men inte fan blev det bättre .

Postat

Haba haba fick mig att komma ihåg denna gamla "goding" från Tretow, så jag blev tvungen att leta upp den 😛 :

Hahaha! Kommer ihåg den. På röd vinyl.

Minns låten Fido.. HAHA! SICK! 😉

Postat

Uttrycket Hubba hubba zoot zoot myntades av André Franquin i den tecknade serien om Marsupilami redan 1953. Han dog tyvärr av hjärtinfarkt 1997.

Han kom att äga alla rättigheter till figuren, alla texter och uttryck m.m. Vet inte om han hade anhöriga som tog över det.

Postat

Gud vilken pina! Jag genomled de första 4 bidragen sedan uthärdade jag inte mer utan släckte TV. Vilket slöseri med livet!!

Apropå ljudet så fixade jag det ngt så när; hade TV inställt på "tal" och ändrade till "musik" och se på fan - då kom musiken också fram.

Tyvärr blev låtarna inte bättre för det...

Har Björkman hand om samtliga länders uttagningar?!

• Gilla 1
Postat

Jag gillade ändå att Kroatien skulle försöka få in lite dubstep i mitten av allt. Min gissning att finland tar hem det här, svårt att slå det hjärtskärande finheten med blonda blåögda sötnosar från norden som sjunger om att rädda världen.

Postat

Jösses vad olika man kan tycka. Snackade just med någon som tyckte Armenien, San Marino, Island och Ryssland var outstanding.

Jag satte 0 på alla dem.

Postat

Jag tycker att Malta också borde ha kommit med, men de åkte ut. :rolleyes:

Vad var det hon hette nu igen, hon som framförde den?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.