debatt Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Håller på Finland ikväll. Har sett alla bidrag förut, tror jag. 😄
debatt Postat 10 maj 2011 Trådstartare Postat 10 maj 2011 Polen först ut... Nej, inte min favoritröst. Nu e d Norge. En riktig skitlåt.
debatt Postat 10 maj 2011 Trådstartare Postat 10 maj 2011 Varför är det tunga hjärtslag före varje låt? 😑 Nu Albanien...
pxm Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 säkert 20 år sedan jag såg någon eurioision contest- är det bara schlager nu också?? (har sålt min TV och är lycklig med det..) 1
Ludde46 (oregistrerad) Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 1974 11 år gammal, Sverige vann med abba...sista gången jag såg det...tycker ESC är ganska meningslöst..men det är ju jag det 1
debatt Postat 10 maj 2011 Trådstartare Postat 10 maj 2011 Jag också. Det är meningslöst. Men varje år är det EN ok låt iaf... dock aldrig så man köpt någon någonsin. Ser väl mest på det av ren tradition. Sverige har god vinstchans. De flesta andra är ännu sämre... 🤪 Nu har Armenien och Turkiet passerat också... och nu är det sedan Serbien... Hittills ingen högre än 0-1 av 5.
KillwithSkill Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Helt otroligt! Världens jävla bautascen, storbildsskärm som man kan se från månen. Rök, kolsyreis, bomber och eldar och en sjujävla ljusshow. Och sen så failar det på det viktigaste. Ljudet. Kakaerokeljud. Kompressorlöst sångljud. Och sist men inte minst VAD ÄR DET FÖR JÄVLA LÅTAR?!! Som att sätta en dyngrak dement 80+ kärring i en formel1 bil! Påminner lite om körslaget där man skruvar på sig av obehag! 2
debatt Postat 10 maj 2011 Trådstartare Postat 10 maj 2011 Helt otroligt! Världens jävla bautascen, storbildsskärm som man kan se från månen. Rök, kolsyreis, bomber och eldar och en sjujävla ljusshow. Och sen så failar det på det viktigaste. Ljudet. Kakaerokeljud. Kompressorlöst sångljud. Och sist men inte minst VAD ÄR DET FÖR JÄVLA LÅTAR?!! Som att sätta en dyngrak dement 80+ kärring i en formel1 bil! Påminner lite om körslaget där man skruvar på sig av obehag! Har förskonats från körslaget. Ja, ljudet är en katastrof faktiskt!! 😆
debatt Postat 10 maj 2011 Trådstartare Postat 10 maj 2011 (redigerat) Hur kan Ryssland vara en av favoriterna? Vilken skit. Serbien minst dåligt hittills. Redigerat 10 maj 2011 av debatt
debatt Postat 10 maj 2011 Trådstartare Postat 10 maj 2011 Schweiz. Synd rösten var lite för hög. Borde gå vidare... Georgien. Synd att en kille med orddiarré kom in i låten efter ett tag...
debatt Postat 10 maj 2011 Trådstartare Postat 10 maj 2011 Finlands ska gå vidare. Håller med dig helt. Och även i förra inlägget. Bättre än såhär blir det inte ikväll, på torsdag eller på lördag...
KillwithSkill Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Jiiiises. Av alla hittills så har dom flesta sjungit konstant snett. Som om dom hade en annan transpose i monitorn, lite så där en kvarts ton fel.
debatt Postat 10 maj 2011 Trådstartare Postat 10 maj 2011 Måste vara gräsliga medhörningar för de stackarna. Gäsp för några bidrag där. Finland bäst hittills. UNGERN som är nu är solklar favorit i svenska TYCKARJURYN på tv och i Tyskland. Vilken skit.
debatt Postat 10 maj 2011 Trådstartare Postat 10 maj 2011 ... och den var ju fan inte sämre än Ungern. Bara samma nivå... Synd att kommentatorerna kom tillbaka. Vilka stolpskott!
debatt Postat 10 maj 2011 Trådstartare Postat 10 maj 2011 Dom verkar ha korsat Portugals Got Talent med Eurovision.. Hehe. Men den var ju inte sämre än storfavoriten Ungern, bara lika... Nu Azerbaijan. Nästan inte 0...
debatt Postat 10 maj 2011 Trådstartare Postat 10 maj 2011 Finland, Serbien, Schweiz och Azerbaijan vidare tack. Nu e d Grekland.
debatt Postat 10 maj 2011 Trådstartare Postat 10 maj 2011 Ok. Så tävlingen avslutas alltså med den sämsta. 1
Shimmen Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Azerbaijan... Jo.. Men jag har faktiskt aldrig reagerat på det dåliga ljudet, men nu! Herregud! Man kan nästan fokusera bort bakgrundsmusiken. Den är såååå lååååg! Och med den grekiska rapparen som inte har ett sinne för toner blir det inte bättre.
Shimmen Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Finland, Serbien, Schweiz och Azerbaijan vidare tack. Nu e d Grekland. Så Azerbaijan var altså bra? 😱 Jag har inga andra bidrag att jämföra med
debatt Postat 10 maj 2011 Trådstartare Postat 10 maj 2011 Och med den grekiska rapparen som inte har ett sinne för toner blir det inte bättre. stackarn... 😏
debatt Postat 10 maj 2011 Trådstartare Postat 10 maj 2011 Så Azerbaijan var altså bra? 😱 Jag har inga andra bidrag att jämföra med BRA?????? Du e inte klok. En av fyra av 19 som inte får "minus".... 😄 Sammanfattningsvis: synd om deltagarna som sett fram mot detta om de har pissig medhörning.
JJRockford Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Visst var Rysslands svenskskrivna bidrag "Get you" ruskigt lik "Dansa i månens sken" i refrängerna? http://www.youtube.com/watch?v=0kAh_5YCKtY
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.