Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Mitt band och jag skall inviga en fotbollsturnering mellan gymnasieskolor i Lisebergshallen nu kommande tisdag. Problemet är att jag inte vet vad de kan tänkas ha för ljudsystem där och hur man ska använda sig av det, eller om vi måste hyra in massa PA-utrustning? Det är trummor, gitarr, sång och bas som skall göra sig hörda. Om någon har erfarenhet om hur jag/vi bör gå tillväga är jag mycket tacksam!🙂

Christian

Annons
Postat

[...] problemet är att jag inte vet vad de kan tänkas ha för ljudsystem där och hur man ska använda sig av det, eller om vi måste hyra in massa PA-utrustning?

Kan ni inte ringa ansvarig tekniker och fråga?

Lycka till med giget!

Postat

Kan ni inte ringa ansvarig tekniker och fråga?

Lycka till med giget!

Jo jag ska försöka få tag på honom, lite svårt för jag har inte personlig direkt kontakt med honom, ska se om det står någonting på deras hemsida, tack!🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.