Terror Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 (redigerat) Håller på att göra en demo på 4 låtar. Jag har 3 låtar, varav 2 inspelade. De är någorlunda bra mixade med tanke på att jag är nybörjare utan monitorer. Söker röst likt sångaren från Adept, sångaren från Bring me the horizon eller Cory Taylor-stuk. Om ni är intresserad så hör av er 🙂 Puss! Adda mig på msn marcus.sandstrom@live.se Här är ett litet ljudklipp för alla er som undrar hur jag låter: Klipp.mp3 Redigerat 7 maj 2011 av Terror
JohanElfstrom Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Tja! jag är intreserad! du kan lyssna på mig på www.reverbnation.com/deaddec 🙂
Terror Postat 5 maj 2011 Trådstartare Postat 5 maj 2011 Tja! jag är intreserad! du kan lyssna på mig på www.reverbnation.com/deaddec 🙂 Du var duktig! Men de var inte riktigt den typ av röst jag söker. Jag letar mer efter någon liknande sångaren från Adept / sångaren från Bring Me the Horizon
magnus83 Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Om detta är av intresse så hör av dig 🙂 http://www.myspace.com/darkdesigngbg
Terror Postat 7 maj 2011 Trådstartare Postat 7 maj 2011 Bumpar tråden lite.. ingen med fin röst där ute? 🙁
magnus83 Postat 7 maj 2011 Postat 7 maj 2011 Vet inte om det blev något galet när jag svarade på ditt PM. Men självklart kör vi om du är intresserad. 🙂 Screamo - nix. Sorry. Om du vill höra min normala röst gå in på spotify och sök på "Her Whisper" skivan "The Great Unifier" Botten upp!!
Terror Postat 7 maj 2011 Trådstartare Postat 7 maj 2011 Vet inte om det blev något galet när jag svarade på ditt PM. Men självklart kör vi om du är intresserad. 🙂 Screamo - nix. Sorry. Om du vill höra min normala röst gå in på spotify och sök på "Her Whisper" skivan "The Great Unifier" Botten upp!! Äh, vi kan ju göra ett försök? 🙂 De är typ Bring me the horizon-stuket jag är ute efter. Men absolut kan du få pröva att sjunga! Mycket roligare att ha sång på låten än sitta och lyssna på allt instrumentalt