Terror Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 (redigerat) Håller på att göra en demo på 4 låtar. Jag har 3 låtar, varav 2 inspelade. De är någorlunda bra mixade med tanke på att jag är nybörjare utan monitorer. Söker röst likt sångaren från Adept, sångaren från Bring me the horizon eller Cory Taylor-stuk. Om ni är intresserad så hör av er 🙂 Puss! Adda mig på msn marcus.sandstrom@live.se Här är ett litet ljudklipp för alla er som undrar hur jag låter: Klipp.mp3 Redigerat 7 maj 2011 av Terror
JohanElfstrom Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Tja! jag är intreserad! du kan lyssna på mig på www.reverbnation.com/deaddec 🙂
Terror Postat 5 maj 2011 Trådstartare Postat 5 maj 2011 Tja! jag är intreserad! du kan lyssna på mig på www.reverbnation.com/deaddec 🙂 Du var duktig! Men de var inte riktigt den typ av röst jag söker. Jag letar mer efter någon liknande sångaren från Adept / sångaren från Bring Me the Horizon
magnus83 Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Om detta är av intresse så hör av dig 🙂 http://www.myspace.com/darkdesigngbg
Terror Postat 7 maj 2011 Trådstartare Postat 7 maj 2011 Bumpar tråden lite.. ingen med fin röst där ute? 🙁
magnus83 Postat 7 maj 2011 Postat 7 maj 2011 Vet inte om det blev något galet när jag svarade på ditt PM. Men självklart kör vi om du är intresserad. 🙂 Screamo - nix. Sorry. Om du vill höra min normala röst gå in på spotify och sök på "Her Whisper" skivan "The Great Unifier" Botten upp!!
Terror Postat 7 maj 2011 Trådstartare Postat 7 maj 2011 Vet inte om det blev något galet när jag svarade på ditt PM. Men självklart kör vi om du är intresserad. 🙂 Screamo - nix. Sorry. Om du vill höra min normala röst gå in på spotify och sök på "Her Whisper" skivan "The Great Unifier" Botten upp!! Äh, vi kan ju göra ett försök? 🙂 De är typ Bring me the horizon-stuket jag är ute efter. Men absolut kan du få pröva att sjunga! Mycket roligare att ha sång på låten än sitta och lyssna på allt instrumentalt
sadomachine (oregistrerad) Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 Låter ju klart intressant, men jag har inte tid med fler projekt. Lycka till.
Terror Postat 8 maj 2011 Trådstartare Postat 8 maj 2011 Låter ju klart intressant, men jag har inte tid med fler projekt. Lycka till. Fan va synd, för du hade ett riktigt schyst scream! Well, you can't always get what you want right?
Terror Postat 8 maj 2011 Trådstartare Postat 8 maj 2011 Har du sång och texter färdigt? Desvärre inte. Är ingen superkreativ person när de kommer till att komma på bra låttexter 🙁
sadomachine (oregistrerad) Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Då behöver du alltså en sångare, text och melodikille..... halva låten....
Terror Postat 10 maj 2011 Trådstartare Postat 10 maj 2011 Då behöver du alltså en sångare, text och melodikille..... halva låten.... Ja, i stora drag. 🙂
Wejbärgh Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Tjo! Har en polare som sätter Ollie Sykes (BMTH) och growlar jävligt snyggt! Om det är intressant kan vi vi dra en demosång på låten du la upp! /Wiberg
Terror Postat 11 maj 2011 Trådstartare Postat 11 maj 2011 Tjo! Har en polare som sätter Ollie Sykes (BMTH) och growlar jävligt snyggt! Om det är intressant kan vi vi dra en demosång på låten du la upp! /Wiberg Sweet! 😄 lägg till mig på msn så skickar jag låten så fort jag kommer hem
dmn Postat 16 maj 2011 Postat 16 maj 2011 (redigerat) Tjena, skulle kunna göra ett test om du fortfarande söker nått! kan sjunga som sångaren i bring me the horizon men har inget inspelat atm Redigerat 16 maj 2011 av dmn
thorgyn Postat 17 maj 2011 Postat 17 maj 2011 Jag e sugen att sjunga lite om rösten passar. Kolla min growl på www.myspace.com/wickedbastards Vart finns du isåfall? / T
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.