debatt Postat 30 april 2011 Postat 30 april 2011 Har ni också fått en kommentar längst ned på Preliminär skatteuträkning till Inkomstdeklaration 1 för Inkomstår 2010, sidan 4 av specifikationen till deklarationen alltså (den vita sidan), där det står om att "Underlaget för skattereduktion för arbetsinkomst (jobbskatteavdrag) är X kr, se Dags att deklarera sidan 26." I nämnda häfte står det att alla skattereduktioner görs automatiskt. Så vad vill de att jag ska göra med den informationen?? 😳
Neosus Postat 30 april 2011 Postat 30 april 2011 Det är väl mest bara för att du ska kunna kontrollera så att allt stämmer. 😕
debatt Postat 1 maj 2011 Trådstartare Postat 1 maj 2011 Joo.... men problemet är ju att jag inte har fått något jobbskatteavdrag öht. Det borde jag ju.
debatt Postat 1 maj 2011 Trådstartare Postat 1 maj 2011 Jepp, det ordnade sig. Jag hade rätt. De hade fel. Talade med en handläggare därnere. 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Det var tydligen en hel massa fel i en hel massa deklarationer i år. Fel som myndigheten har gjort altså.
k9 (oregistrerad) Postat 3 maj 2011 Postat 3 maj 2011 Väntar på påminnelsen som vanligt. Komihåg att deklarera... ☺️
®offe Postat 7 maj 2011 Postat 7 maj 2011 Komihåg att deklarera... ☺️ Kom ihåg att deklamera: Svenskar, hörsamma statens påbud, ni folk i vinterskrud. Tid att deklamera, var dikt i låda gömd, inget att dölja, varje dagbok tömd, öppna Eder diktbok, ingen vers är glömd. Ty statens öga ser var rad som illa rimmar, oavsett möda, minuter eller timmar. Rut rimmar föga på rot, såsom knut knytes på en fot utan strumpa eller sko, se på isen plötsligt står en ko! DAGS ATT DEKLAMERA! I edra ord, subtrahera, i begränsningen visar sig mästaren, i blajjet döljer sig frestaren. Deklamera nu, och finn frid i Er själ, i förvissning, er stat vill er väl!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.