Jump to content
Annons

Min hemmastudio

Recommended Posts

serenity (oregistrerad)
Postat

Tjena!

Ville bara dela med mig lite bilder om hur jag har akustikbehandlat i min nya etta, kom gärna med med åsikter om hur jag kan förbättra den. Jag hade inte möjlighet att mäta rummet innan, men ska kanske göra det inom en snar framtid. Har ingen mick till det ännu. Jag tycker det låter skapligt, har inte hunnit lyssna så mycket, vill inte gärna störa mina nya grannar när man precis har flyttat in 😄. Jag spelar in mest akustisk gitarr och sång, och lite congas o andra slagverk. Elgitarr kör jag med pluggar och bas med Sansamp Bass driver D1. Trummor med EZ.

//Serenitypost-22810-0-62967800-1303765487_thumb.jpg

post-22810-0-55042600-1303765459_thumb.jpg

Annons
Postat

Nice! Feta absorbenter bakom högtalarna och för sidoreflektionerna. Precis det jag tycker gör störst skillnad inledningsvis i en större lägenhet med lite mer öppen lösning.

Postat

Ser schysst ut! Är imponerad hur du lyckats att prångla in mycket grejer på en liten yta.

Om du har lust får du gärna slänga upp några ljudexempel.

All the best

CHAE

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.