CHAE Postat 23 april 2011 Postat 23 april 2011 OK, Necrobios' omslag är det mest vidriga jag någonsin sett. Hands DOWN! Hur i hela HELVETETS alla smådjävlar tänkte de där?!?
Farmer Boy Postat 23 april 2011 Postat 23 april 2011 pikzel, va fan lägger du ut sån jävla skit för? ta bort, ta bort, ta bort!
SadamJR Postat 23 april 2011 Trådstartare Postat 23 april 2011 Var tänkt att va en kul tråd, inte världens äckelpäckel. Försvinner inte bilden blir det min första anmälan.
sixties Postat 23 april 2011 Postat 23 april 2011 Ett hårdrocks album ska se tufft ut och vara snyggt ritat eller var det nått som blev fel?!
DrivKraft Postat 23 april 2011 Postat 23 april 2011 Hur var det här då? Det ska vara tillräckligt obscent för att det ska vara roligt men inte för illa så att det blir osmakligt. Ge fan i att titta om det svider. Eller vem moraliseras det för? Nån stackars ungdom som inte sett värre skit än det där? Visst är det grisigt men inte så att jag måste ojja mig. Här är mitt bidrag
rankey (oregistrerad) Postat 23 april 2011 Postat 23 april 2011 fasen, den som pikzel la upp (men som tyvärr är borttagen nu) var svår att toppa.
Umemagnus Postat 23 april 2011 Postat 23 april 2011 å denhär... hur tänkte dom där? debut??? Frågorna hopar sig...
CHAE Postat 23 april 2011 Postat 23 april 2011 (redigerat) This is just God awful! Redigerat 23 april 2011 av CHAE
MrBluesman Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 (redigerat) Nu blir man ju väldigt nyfiken på vad man missade...??? 😆 Googlade... eh... distöjbd Redigerat 24 april 2011 av MrBluesman
pikzel Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 (redigerat) Uhhh, gärna inga fler sådana bilder tack, pikzel. Nä, det är lugnt. Men nu har den ju varit borta länge. Behövde du ta bort mitt redigerade inlägg också? 😛 Men i all ärlighet, det här är en riktigt dålig framsida. Ett foto taget ur sångarens matlagningsprogram, 30 sekunders lek med nivåer och färgmättnad i Photoshop. På med en standardtext och lite drop shadow. Klart! Man försöker fånga en känsla av gammalt och äkta, men blir bara saftkalas av allt. Redigerat 24 april 2011 av pikzel
John NT Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 (redigerat) 15 inlägg och ingen har nämnt denna? Redigerat 24 april 2011 av John NT
MrBluesman Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 (redigerat) googlade lite och hittade en del : Sköna frillor! 😆 Redigerat 24 april 2011 av MrBluesman
CHAE Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 (redigerat) Sköna frillor! 😆 ...eller så har de ett svårt case av vattenskalle. I vilket fall håller jag med dig. Edit: "savtfel" Redigerat 24 april 2011 av CHAE
rsound Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 googlade lite och hittade en del : 😆 SÅ skulle det se ut om FEZ i 70´s show gav ut en platta
CHAE Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 När vi ändå är inne på (män i snygga poser och trånande blick) det så klipper jag till med den här. och den här: /CHAE
BurninSven (oregistrerad) Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Fan jag har den där skivan den e ju döbra och layouten = en milestone i grafisk design en redig klassiker för guds skull. Köp inte piratversionen från Korea bara den suger i basen och det e inte originalbilden utan nån slags retuscherad Tibetansk familj högtid. Kollar man noga så ser man Jak håren ligga i drivor hörnet.
CHAE Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Fan jag har den där skivan den e ju döbra och layouten = en milestone i grafisk design en redig klassiker för guds skull. Köp inte piratversionen från Korea bara den suger i basen och det e inte originalbilden utan nån slags retuscherad Tibetansk familj högtid. Kollar man noga så ser man Jak håren ligga i drivor hörnet. Någonting annat som också ligger i drivor är deras hår. Du kanske såg fel, Nilsson? 😉 Av någon outgrundlig anledning misstänker jag att snubben med pilotglajjerna och pannbandet är basist😕
sixties Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Någonting annat som också ligger i drivor är deras hår. Du kanske såg fel, Nilsson? 😉 Av någon outgrundlig anledning misstänker jag att snubben med pilotglajjerna och pannbandet är basist😕 han är gitarrist, här är en av blackfoot´s bästa låtar. http://www.youtube.com/watch?v=L_qgnJHx6YY&feature=related
Vallhagen Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Blackfoot-omslaget är väl ganska ok om man jämför med mycket 😄 ?? Jeffla fin skiva dessutom ☺️ En annan fining from back in the days, inte riktigt manowarklass, men ändå:
sixties Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 (redigerat) här är ett omslag jag gjort till en grupp jag lirade i på 90-talet. kansk passar in i denna tråd! 😆 länk till omslaget,lyckas inte få in det i tråden Redigerat 1 maj 2011 av sixties
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.