Fidden Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Grannen? Nä, men jag har klippt den i bitar och lagt i en kasse.
Hellpig Postat 29 april 2011 Postat 29 april 2011 Jag sparar min hela året och den 14:e november tar jag fram påsen med barren och börjar limma. Som en ny gran lagom till en vecka före jul! OBS! Glöm inte den grangröna färgen, annars blir det en brun gran i år!
SadamJR Postat 29 april 2011 Postat 29 april 2011 Jag sparar min hela året och den 14:e november tar jag fram påsen med barren och börjar limma. Som en ny gran lagom till en vecka före jul! OBS! Glöm inte den grangröna färgen, annars blir det en brun gran i år! Min morbror som var slöjdlärare och lite allmännt knepig gjorde faktiskt något liknande om än inte fullt så radikalt. Ett år när han kom hem med en gran som var ovanligt sned och vind blev han så förbannad att han helt sonika sågade av alla grenarna, borrade ett antal hål i stammen, och sedan pluggade in grenarna där han tyckte att de borde sitta. Kommer inte ihåg hur länge granen stod sig dock.
debatt Postat 29 april 2011 Trådstartare Postat 29 april 2011 (redigerat) Min morbror som var slöjdlärare och lite allmännt knepig gjorde faktiskt något liknande om än inte fullt så radikalt. Ett år när han kom hem med en gran som var ovanligt sned och vind blev han så förbannad att han helt sonika sågade av alla grenarna, borrade ett antal hål i stammen, och sedan pluggade in grenarna där han tyckte att de borde sitta. Kommer inte ihåg hur länge granen stod sig dock. Vi brukar alltid stå och kolla på hur granen ser ut i ungefär 20 minuter innan köp. Värsta modeuppvisningen. En gång hände det sig t.o.m. att vi nästan hade bestämt oss för en gran, men kom inte tillbaka och köpte den förrän dagen efter. Vi frågade om han kunde lägga undan den för oss och han såg ut som ett fån då, men ordnade det. Redigerat 29 april 2011 av debatt
k9 (oregistrerad) Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Hualigen! Fick just en mental bild av en kal och naken Grahn... 😐
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.