Ken Kängström Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 (redigerat) Blir trött på msn ibland. När man väl behöver snacka med någon på msn så går faanskapet inte igång. Redigerat 8 februari 2005 av addic59 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Har hänt mycket nu de senaste dagarna tycker jag... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Jag hatar Microsoft, jag hatar msn. Jag älskar Apple, jag älskar iChat. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Jag hatar Microsoft, jag hatar msn. Jag älskar Apple, jag älskar iChat. 🙁 Kom inte här och var sån... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 9 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2005 Tyckar att dom kan skicka ut någon form av förvarning via mejl eller något om det nu är så att dom med flit stänger ned servern för diverse åtgärder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 9 februari 2005 Dela Postat 9 februari 2005 Jooooo. Ikväll var msn ur drift länge nog att rädda IRL förhållanden! 🙂 Surt är att Pyttemjuk är för självgoda att ha en server-status sida som alla andra har.. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 9 februari 2005 Dela Postat 9 februari 2005 Jag hatar Microsoft, jag hatar msn. Jag älskar Apple, jag älskar iChat. 🙁 Jovisst...men man kan väl bara chatta med andra som har Ichat? Och vem har det? Lixom 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 9 februari 2005 Dela Postat 9 februari 2005 Första gången i går som MSN inte funkade.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrix Postat 9 februari 2005 Dela Postat 9 februari 2005 Tyckar att dom kan skicka ut någon form av förvarning via mejl eller något om det nu är så att dom med flit stänger ned servern för diverse åtgärder. Vid problem tidigare så har iaf jag fått mejl när dom ska fixa servrar osv, dock inte denna gång! Dessutom har det strulat lite väl länge nu 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laslo Postat 9 februari 2005 Dela Postat 9 februari 2005 Jag hatar Microsoft, jag hatar msn. Jag älskar Apple, jag älskar iChat. 🙂 Jovisst...men man kan väl bara chatta med andra som har Ichat? Och vem har det? Lixom 😉 Och med folk som har AIM! (Men det är väl ingen som har det heller...) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polder Postat 9 februari 2005 Dela Postat 9 februari 2005 Datorer och internet är bara! Bara det fungerar! Må väl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 9 februari 2005 Dela Postat 9 februari 2005 Första gången i går som MSN inte funkade.. 😆 har du varit utomlands dom senaste veckorna? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicNixon Postat 9 februari 2005 Dela Postat 9 februari 2005 (redigerat) (äsch) Redigerat 9 februari 2005 av MusicNixon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tormee Postat 9 februari 2005 Dela Postat 9 februari 2005 Besvärligt som faan...Agree Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 20 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 20 februari 2005 Nu händer det igen. Ska gå och sparka dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrix Postat 20 februari 2005 Dela Postat 20 februari 2005 Funkar inte här heller 😕 sparka från oss båda 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 20 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 20 februari 2005 Aj aj captain =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 20 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 20 februari 2005 Hojta till när ni kommer ut på MSN igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 20 februari 2005 Dela Postat 20 februari 2005 Hojta till när ni kommer ut på MSN igen. Hojt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 20 februari 2005 Dela Postat 20 februari 2005 Jag har inte märkt nåt problem ikväll... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicNixon Postat 20 februari 2005 Dela Postat 20 februari 2005 Jag har inte märkt nåt problem ikväll... Inte jag med... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 20 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 20 februari 2005 Det är väl MSN grabbarna som hatar mig. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicNixon Postat 20 februari 2005 Dela Postat 20 februari 2005 Det är väl MSN grabbarna som hatar mig. 😄 Ballmer och Gates sitter där framför sin stora Big Brother-dator och driver lite gäck med dig! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 20 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 20 februari 2005 Det är väl MSN grabbarna som hatar mig. 😄 Ballmer och Gates sitter där framför sin stora Big Brother-dator och driver lite gäck med dig! 😏 De ska allt få de jävlarna. Ska fasen springa och pillra upp lite sprängdeg i aset på dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicNixon Postat 21 februari 2005 Dela Postat 21 februari 2005 Det är väl MSN grabbarna som hatar mig. 🙂 Ballmer och Gates sitter där framför sin stora Big Brother-dator och driver lite gäck med dig! De ska allt få de jävlarna. Ska fasen springa och pillra upp lite sprängdeg i aset på dom. Du var tydligen inte ensam. Många MSNare hade problem. Hela microsoft.com-sajten låg tydlligen nere igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 21 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 21 februari 2005 Ajajaj. Då får dom nog täppa till där bak om alla har samma planer som jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 24 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 24 februari 2005 Nu händer det igen. Hatar dom mig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 24 februari 2005 Dela Postat 24 februari 2005 Nu händer det igen. Hatar dom mig? Händer här oxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 24 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 24 februari 2005 Nu händer det igen. Hatar dom mig? Händer här oxå. Vad styr dom med egentligen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FuJiSuN Postat 24 februari 2005 Dela Postat 24 februari 2005 Jag kommer inte ut på min hotmail sen nån vecka. Fler som har upplevt samma grej? Gates är monopolfetishist! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.