Neko Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 Har jabber, icq, aim, yim och irc i miranda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 det e telia som strular http://kundinfo.telia.net/tt/TT0004902_local.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 Har jabber, icq, aim, yim och irc i miranda. Funkar det bra? Stödjer det MSN också? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Hatar msn, end of story Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 18 maj 2005 Dela Postat 18 maj 2005 Har jabber, icq, aim, yim och irc i miranda. Funkar det bra? Stödjer det MSN också? japp, men jag gillar msn mer än miranda, så därför kör jag 2 system, bara för att det stör alltid nån 😎. Nej men allvarligt, jag snackar sällan med folk på min icq lista, men ofta med dem på msn listan, och därför känns det avigt att byta bort msn när jag är så van vid det. som sagt, kör bara miranda för att icq är så hemskt. Miranda har stöd för: ICQ, AIM, MSN, Jabber, Yahoo, Gadu-Gadu, Tlen, Netsend and other protocols, (de glömde IRC i sin lista...) miranda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.