Jump to content
Annons

Provar Garageband för iPaden

Recommended Posts

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

38 spänn fattigare.

Men massvis med instant aha och spelglädje...

Provade att göra en låtsnutt iPaden och Garageband.

Sjunger surt in i den inbyggda micken.

Detta kommer att bli min reskamrat utan tvivel, woho!

http://soundcloud.com/dabene/wiking-och-motorfamlijen-vid

Redigerat av drloop
Annons
Postat

Riktigt imponerande!

Funderar själv på om det ska bli en iPad 2 nu när den släpps 🙂

Postat

Yeaa!! Jag är så glad för att jag vunnit en Ipad.. Får den efter påsk och den första appen jag ska skaffa är just GB.. Föresten DrLoop.. Är det en Ipad1 eller 2 du använder.. Funkar GB även i en uppdaterad Ipad1? Lät bra faktiskt.. Särskilt orgeln med leslie i bakgrunden!

Postat

GB funkar på min iPad 1...fast har inte testat att maxa den med spår och effekter ännu.

När jag satt senast och hade knåpat i halvtimme så la GB av och när jag startade upp GB igen fanns inget kvar av det jag gjort...lite surt...

Men det är nog den bästa musikskapar appen jag testat, och jag har testat en hel del sen jag köpte paddan för 1 år sedan.

//Micke....

• 10 månader senare...
Postat

Någon som har rekomendationer angående att koppla in elgit till Garageband? Ska man satsa på apples egen Apogee JAM gitarrinmatning eller något annat?

Kan man köra in en sångmick i Apogee?

Postat

...Det är möjligt att ditt vanliga USB-ljudkort funkar (om du har ett). Med en del inspelningsprogram kan du spela in rätt många kanaler simultant.

Postat

Har laddat hem det till min iPhone men inte hunnit testa så mycket ännu. Är ju sugen att köpa till irig och nån mig för iPhone . Nån som testat såna grejer? De är ju ganska billiga.

Postat

Har laddat hem det till min iPhone men inte hunnit testa så mycket ännu. Är ju sugen att köpa till irig och nån mig för iPhone . Nån som testat såna grejer? De är ju ganska billiga.

...Kapar vid ca 150 Hz.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.