herwhisper Postat 8 februari 2005 Postat 8 februari 2005 LÅTNAMN: Knullad uti röven av far ARTIST/GRUPP:Her Whisper GENRE: Bög metal LÅTLÄNGD: 4.23 KOMPOSITÖR: Hygienteknikern INSPELNINGSÅR:2005 FORMAT: Mp3 STORLEK: 5.3 megabyte STATUS: Färdig demo LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Hehe, ja här är en lite annorlunda låt och framför allt text ifrån Her Whisper. Texten står Hygienteknikern för!! Håll till godo!!! 😆😠
tryff Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 äntligen en låt för alla bögar som inte gillar disco 😛
punkrockdude Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 Haha, kul att någon vågar visa sitt löjliga jag. Jag hade nog inte ens vågat göra detta. Tummen upp!
The Mr Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 Lite synd med en sån text på en bra låt med god potential. Men så har jag inte hört andra låtar av dig heller. De kanske krossar den här på det musikaliska planet!?! Ush va seriös jag blev 😛 Men jag menar det, musiken var jävligt bra... The Mr...
Print Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 Ja... har man inget annat för sig så... 😛 Riktigt, riktigt fånigt och dåligt! 😛
bassman Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 Att ni lägger så mycket tid och jobb på ren skit. Bra spelat, men nivån på den här texten är så låg att jag inte ens vill kommentera det. Jag blir mörkrädd. 😄
hygienteknikern (oregistrerad) Postat 12 februari 2005 Postat 12 februari 2005 Att ni lägger så mycket tid och jobb på ren skit.Bra spelat, men nivån på den här texten är så låg att jag inte ens vill kommentera det. Jag blir mörkrädd. 😉 🙁
herwhisper Postat 12 februari 2005 Trådstartare Postat 12 februari 2005 Haha!!! 😄 Visst är texten en aning pervers....men det är så Hygienteknikern är. Så det så. Låten är inte tänkt för denna text, utan för en betydligt mer seriös text. Men man måste få leka lite och ha kul ibland!! 😉
ViktorDenStore Postat 12 februari 2005 Postat 12 februari 2005 (redigerat) Texten är inte ens kul... 😄 Bara fruktansvärt barnslig. Musiken låter ju så himla bra så varför förstöra den med en genomdålig text? Jag hade gärna vidarebefordat eran länk till lite friends som verkligen hade uppskattat den här låten, men med den här texten hade de trott att jag va dum i huvet så det skippar jag. Säg till när ni har bytt ut texten! Viktor Edit: Stavfel Redigerat 12 februari 2005 av ViktorDenStore
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.