maxmaxmax (oregistrerad) Postat 8 februari 2005 Postat 8 februari 2005 haha nej ALLTSÅ DET VAR EN LEK MED ORD. Den här tråden är inte meningsfull Men skriv tio meningar eller mer så gör jag en låt enligt populärt recept. engelska
karl Postat 8 februari 2005 Postat 8 februari 2005 (redigerat) Edit: Inlägg i fel tråd Redigerat 8 februari 2005 av karl
hackeman Postat 8 februari 2005 Postat 8 februari 2005 Vers#1: A forum in grey, is where they all meet in flamer's debate, in binary heat The things they say, the things they greet is hard to translate, outside the elite REF: A Forum in gray (a forum in gray) spend some time and kill all day A Forum in gray (a forum in gray) where worst of crimes is flame and fray Vers#2: Anyone? anyone?
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 8 februari 2005 Postat 8 februari 2005 sheeet hacke din slemkrypare vad du öser ur dig mycket skit idag. tack, tack
hackeman Postat 8 februari 2005 Postat 8 februari 2005 sheeet hacke din slemkrypare vad du öser ur dig mycket skit idag. tack, tack Tack, rövnylle. Skit till vår nästa gemensamma skitlåt kanske?
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 sheeet hacke din slemkrypare vad du öser ur dig mycket skit idag. tack, tack Tack, rövnylle. Skit till vår nästa gemensamma skitlåt kanske? äh käka skit töntgöran
hackeman Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 sheeet hacke din slemkrypare vad du öser ur dig mycket skit idag. tack, tack Tack, rövnylle. Skit till vår nästa gemensamma skitlåt kanske? äh käka skit töntgöran är det det här du kallar kärlek? då vill jag inte längre va' me'....
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 (redigerat) sheeet hacke din slemkrypare vad du öser ur dig mycket skit idag. tack, tack Tack, rövnylle. Skit till vår nästa gemensamma skitlåt kanske? äh käka skit töntgöran är det det här du kallar kärlek? då vill jag inte längre va' me'.... det här är off-topic man får skriva vad man vill! shrlalalalalala hejsan hoppsan tralalala singe-linge-tjung-falle-ralle-ra! nädå. I love you too, det vet du Redigerat 9 februari 2005 av maxmaxmax
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 JAG har precis lagt in en snus. nämen säger du det! jag bytte kalsonger idag
Neosus Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 JAG har precis lagt in en snus. nämen säger du det! jag bytte kalsonger idag Nice. Man blir som en ny människa.
tordA Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 (redigerat) börjar denna tråd bli meningsful ? 😛 --edit-- EJ felstravning Redigerat 9 februari 2005 av Rockfart
wonderboy Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 Jag sjunger en enkel sång Jag har rövsmör i min kalsong! Gör en låt på det, den som kan!
hackeman Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 Jag sjunger en enkel sångJag har rövsmör i min kalsong! Går ju inte, den går ju i otakt.
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 Jag sjunger en enkel sångJag har rövsmör i min kalsong! Går ju inte, den går ju i otakt. och alldeles för meningsful som min käre vän rockfart brukade säga
hackeman Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 Boooo-jaaa! Ohhhh-jaaa va du blev lurad idag Pluffo! Fismax och jag hade ju lixom swappat MSN alias med vandra... jättekuuuul. Mmmm. Vi hade uppskattat om du uppmärksammar sånt lite mer nästa gång, tack. Nu var det inte ens kul pga att du var så självupptagen. Fy på sig!
osiris Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 jag bytte kalsonger idag Det gjorde jag förra veckan.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.