Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ni som kör Cubase 6.

Jag såg på bild på steinbergs hemsida att de har en "ny" de-esser i pluggpaketet - jag såg ju naturligtvis på kontrollerna att det är samma som den förra (den som var powered by SPL) men att den nu har fått cubase egna skin.

Dock vill jag veta om den nya nu äntligen är 64bit? För det var inte den förra... Jag sitter just nu på Cubase 5 - och den pluggen är 32 bit och måste ha vst bridge för att fungera. När jag plockade bort vst bridge ur component-mappen så försvann den pluggen ur alla mina projekt...

I insertlisten kunde man också se att den pluggen hade två slash-streck framför sig.

Nå??? Sjukt jävla bra de-esser är det annars...

Annons
Postat

Tack Tilly! Schyst av dig,

Du, en sak till - kan man välja frekvenser på något sätt? Jag ser en liten pil uppe i höger hörn???

Den gamla kunde man ställa mellan male och female (tror den togglade mellan 5-7 khz)

?

Postat

Pilen uppe i högra hörnet är "generic editor".

Klickar man på den så blir pluginen som bilden nedan.

Den finns på varje plugin (vst samt vsti).

Man kan inte välja någon frekvens, tyvärr.

🙂

post-78-0-10006100-1302994677_thumb.jpg

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.