maxmaxmax (oregistrerad) Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 säg nåt kul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicNixon Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 nåt kul 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Får väl ta till den här då: Hur många surrealister går det åt för att skruva i en glödlampa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 3i!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 4 säger jag... Hahah alltså 4..... HahaHAHHAAAHAHAHA ...alltså 4. FATTAR NI ELLER??? HEHEHEHEHE......inte jag.... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Alltså... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Henke Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 (redigerat) Jag har känt samma sak senaste tiden. Det måste vi göra något åt! Redigerat 8 februari 2005 av Henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicNixon Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Nattvaktaren, kom tillbaka!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Känns som om forumet börjar bli för stort? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Vi har gjort den fasansfulla upptäckten att den trevlige personen som vi lärt känna som Neko egentligen inte finns. Han är ett litet elakt datavirus som far runt på forumet. Det var snudd på att han avslöjades när IRL-träffen i Växjö skulle äga rum, goda råd blev dyra för det lilla viruset. Som tur var så lyckades han överta en kropp, tillhörande 26-årige Börje Salén, från Åryd. Nämnde Börje jobbar i charkdisken på Vivo, Torggatan 16 i Växjö. Börje tycker om att lyfta en bägare i goda vänners lag någon helg då och då, samt att han mumsar gärna i sig en påse svenska lantchips till en bra film på söndagskvällen. (brukar vara en på 5:an kl 21:00) Sagt och gjort, tjopp!! in i den stackars charkuteristens kropp, på med lite smink och mystiska kläder och Voilá! Neko, mannen, människan och myten var född! Studionördarna var både häpna och imponerade. Vilken man! Dessutom kunde han så mycket, både om smörgåspålägg och julskinka! Ack om de stackars nördarna anat huru lurade de var! Bak Börjes jovialiska fasad hånskrattade viruset rått åt deras näpna storögda nunor. Skrattet växte dagen efter till ett glädjeskrik, när viruset lämnade stackars Börje på toaletten, med intorkade jordnötsspyor i håret, förtvivlad över att inte minnas vad som hänt, med en massa plektrum i fickan! Dessutom var det ju extrapris på salami denna dag, vilket gjorde katastrofen dubbel. Så lyss till detta varningens finger; om du träffar på en trevlig ung man med frisyrgele uti sitt hår, tag dig i akt, det kan vara Neko, det elaka lilla viruset ! ! /® Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Henke Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Hahahah! 😆 Det är tur vi har dig Roffe! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 😆🙂🙂😆😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Att viruset fick sig en egen liten novell, det var inte illa 😆 En grej angående tråkighet är att demoavdelningen har torkat ihop lite tycker jag. Fram med motorsågarna nu, vi måste kunna ge varandra lite kritik. Allt börjar bli så rosa och fluffigt här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Allt börjar bli så rosa och fluffigt här. Det är maxmaxmax förbannade akvarium som börjat läcka... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 🙂 ....mmm....Vad ska vi göra nu då? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Nattvaktaren för helvete var är du??? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Blir jag illa tvungen att bjuda alla på muffins nu så ni får inspiration och blir glada?? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Blir jag illa tvungen att bjuda alla på muffins nu så ni får inspiration och blir glada?? 😆 Givetvis, fram med bullarna nu =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 (redigerat) ...näfan. Jag kan inte baka muffins. Edit1: Alltså detta är svar på mitt eget inlägg... Edit2: Alltså. Jag kan baka kanelbullar istället.... 😆 Redigerat 8 februari 2005 av Grahn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 äh det behövs ett manifest. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 och svaret är: Fisk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 (redigerat) äh det behövs ett manifest. Edit: Men "fisk" funkar ju också, gammal sjöman som man är 🙂 Redigerat 8 februari 2005 av dbd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 FiskMuffins ? med kanel... 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 (redigerat) FiskMuffins ?med kanel... 😠 Med touch av Rosa Akryl 😆 Redigerat 8 februari 2005 av addic59 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 FiskMuffins ?med kanel... 😠 Med touch av Rosa Akryl 😆 Tillsammans med lite syra eller nåt annat nyttigt från lagret på mitt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Nattvaktaren för helvete var är du??? 😠 Han går numera under alias Neko. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Nattvaktaren för helvete var är du??? 😠 Han går numera under alias Neko. Shit, nu måste jag byta igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Kan vi inte anordna en festival? 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zando Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Kan vi inte anordna en festival? 😠 Var det inte djonas som skulle fixa nästa festival 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tomazopantera Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Av vad jag hört så har nattvaktarn snöat in på bullbak fullständigt. Han skriver mest på bull-forum numera... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.