rammega Postat 12 april 2011 Postat 12 april 2011 (redigerat) Finns det någon, några som är lediga slutet på Maj för ett företags gig i Stockholm. Behöver helst en av varje alltså en keyboard och en sjungande gitarrist som kan dom flesta partylåtarna. Ok betalt. Låter detta ok så hör av er snabbt. Gärna att ni har giggat ihop. Bas och trummor finns. Redigerat 12 april 2011 av rammega
Guitar Nilsson Postat 12 april 2011 Postat 12 april 2011 När jag såg den här rubriken slog jag vad med mig själv att avsändaren inte skulle skriva var detta band håller till eller var de tänkt spela. Och så var det ju, jag har ju alltid rätt. Kan man gissa att detta är Stockholmare som anser att inget existerar utanför tullarna? Och att alla som skriver här också är stockholmare så att det därför bara vore dumt att skriva var bandet finns?
rammega Postat 12 april 2011 Trådstartare Postat 12 april 2011 Sorry. Det är Stockholm. men det finns inget band. Det plockar jag ihop efter önskemål m.m.
Guitar Nilsson Postat 12 april 2011 Postat 12 april 2011 Sorry. Det är Stockholm. men det finns inget band. Det plockar jag ihop efter önskemål m.m. Hehe... Nu känner jag mig nästa lite taskig, men det är ju kul att ha rätt. Har du inte nåt band? Engångsgig?
Polder Postat 12 april 2011 Postat 12 april 2011 Jag är på. Skicka mig detaljerna i pm. Gage+resa från linköping. MVH/Erik
rammega Postat 12 april 2011 Trådstartare Postat 12 april 2011 Hehe... Nu känner jag mig nästa lite taskig, men det är ju kul att ha rätt. Har du inte nåt band? Engångsgig? Nja engångsgig kanske man kan kalla det. Har lirat där flera gånger iof. men med olika besättningar. Jag tycker det är roligast att plocka ihop några som man inte spelat med förr.Och högst ett rep, och det samma dag för att hålla ner kostnaden.
rammega Postat 12 april 2011 Trådstartare Postat 12 april 2011 Jag är på. Skicka mig detaljerna i pm. Gage+resa från linköping. MVH/Erik Ok. Ett par frågor: vad spelar du? vad kostar resan? Har du företag?
rammega Postat 12 april 2011 Trådstartare Postat 12 april 2011 Har fått in gubbar till giget nu. Tack.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.