forsbergmusik Postat 10 april 2011 Postat 10 april 2011 Jag har rappat i ca 4 år nu och letar alltså efter lite samarbeten efter en lång paus. Jag bor i linköping men letar självklart efter musiker över hela landet för jag känner att jag kommer få inspiration av det. Att jag är rappare betyder häller inte att jag söker enbart rappare att samarbeta med utan skulle vara riktigt kul att samarbeta med någon som gör musik inom en annan genre, jag förstår mig på all musik har inga fördomar eller liknande så allt ifrån rock till disney musik om ni förstår haha 😛 Klicka här för Myspace-sida peace out, ha det bäst! Dennis Forsberg
saverman Postat 10 april 2011 Postat 10 april 2011 Vi har försökt få ihop en ölkväll med Linköpingsbor sen innan jul så haka på den tråden om du är sugen. Schyssta låtar förresten! 🙂
forsbergmusik Postat 10 april 2011 Trådstartare Postat 10 april 2011 Vi har försökt få ihop en ölkväll med Linköpingsbor sen innan jul så haka på den tråden om du är sugen. Schyssta låtar förresten! 🙂 låter ju skitkul, men inte riktigt det jag leta efter haha
saverman Postat 10 april 2011 Postat 10 april 2011 Hehe! Nej, förstår det men man kan alltid knyta kontakter. 😉 Vad är du sugen på att göra?
forsbergmusik Postat 10 april 2011 Trådstartare Postat 10 april 2011 Hehe! Nej, förstår det men man kan alltid knyta kontakter. 😉 Vad är du sugen på att göra? Jag tar gärna imot förslag.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.