Jump to content
Annons

Ja här är jag!

SamiRaj

Recommended Posts

Ja min musikaliska "karriär" började med Rebirth, numera består min arsenal av Reason 2.5 det räcker för min del. Försöker även lära mig spela Piano/Keyboard på min Evolution midikontroller och på familjens Roland HP-136.

Ja jag vet... det är tragiskt. 24 år och bor hos familjen igen. Det var ju otroligt skönt när man bodde själv och pluggade på högskolan! 🙂 Men arbetsmarknaden är rätt dålig och det är ekonomin med.

När det gäller musiken är ett av mina problem är att jag har för bred musiksmak... Jag har försökt göra allt från Drum & Bass och Goa Trance till R&B.

Det andra problemet är att jag inte lägger tillräckligt med tid och energi på mitt musicerande 😆. Dagens ursäkt är att jag måste satsa på att skaffa ett jobb. Så jag sitter mest och programmerar Java & C++ för att ha nåt fint att visa upp framtida arbetsgivare.

Så när tror ni politikerna får ärslet ur vagnen och fattar att skattehöjningar inte är lösningen på allt? Det är något jag aldrig har haft nån förståelse för. Dom borde enligt mig satsa på sysselsättningen för det finns MÅNGA som både kan och VILL jobba i Sverige. Titta bara på alla invandrare som verkar bli bortsorterade så fort arbetsgivarna har läst namnet som är skrivet på ansökan.

Det vart en lite underlig presentation men ni vet nog lite mer om mig än förut åtminstone! 😉

En fråga bara: Brukar ni satsa på en enda genre av musik eller kör ni jättebrett och blandar vilt mellan stilarna mellan era produktioner?

Dela på andra sajter

Annons

Hejhopp!

Det finns invandrare som håller på o byta namn till någonting svenskt just för att inte bli bortsorterat... - skamligt!

Välkommen

Jag spelar allt som fallar mig in!

Dela på andra sajter

Välkommen! 😮

Jag pysslar för det mesta med progressiv instrumental världsmusik. 😉

Men då och då slinker det in en drum n´ bass jazzlåt eller en fusionlåt a la 10-ackordslåten! på min repertoar.

Mvh / djonas

Gitarrsolona är sköna! 🙂

Är jag helt ute och cyklar om jag tycker att det låter som japansk tvspels rockmusik? Vet inte vad det är för kategori hittade just på den själv... 🙂

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.