Neko Postat 12 februari 2005 Dela Postat 12 februari 2005 Jag trodde OT var meningen med dem här presentationstrådarna 😉 ... ( Jag trodde ) ( OT var meningen med dem här presentationstrådarn ) ....S.....P...........S....P........P......................................O.... ............... Dem syftar på objektet i den andra satsen. Objektsform, plural, skrivs "dem". Subjektsform, plural, skrivs "de". Life is good. 😉 äsh. 😆 Håller med viktor, det ser snyggare ut 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oblivian Postat 13 februari 2005 Dela Postat 13 februari 2005 Hej & Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 13 februari 2005 Dela Postat 13 februari 2005 Ja se goddag då! 🙂 ...och välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duende Postat 13 februari 2005 Dela Postat 13 februari 2005 hallå--god dag m.m 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Svedsko-b3 Postat 13 februari 2005 Dela Postat 13 februari 2005 Välkommen !! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Akilom (oregistrerad) Postat 15 februari 2005 Dela Postat 15 februari 2005 haha! tack allihop. jag känner mig redigt välkommen, känns bra i hjärtat:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 15 februari 2005 Dela Postat 15 februari 2005 (redigerat) Jisses, tre sidor välkomnande och du har bara skrivit tre inlägg själv. Måste vara nåt slags rekord här på forumet... 😄 Om du får lika mycket uppmärksamhet IRL är det bara och hoppas att Addic inte är den svartsjuka typen. 😉 edit: välkommen förresten 🙂 Redigerat 15 februari 2005 av hackeman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 15 februari 2005 Dela Postat 15 februari 2005 Hehe som tur är så är hon hopplöst förälkad i mig hmmm...*skryt*..bhhrmm... *skryt* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 15 februari 2005 Dela Postat 15 februari 2005 Hehe som tur är så är hon hopplöst förälkad i mig hmmm...*skryt*..bhhrmm... *skryt* "förälkad"? föräcklad eller förälskad? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 15 februari 2005 Dela Postat 15 februari 2005 Hehe som tur är så är hon hopplöst förälkad i mig hmmm...*skryt*..bhhrmm... *skryt* "förälkad"? föräcklad eller förälskad? 🙂 Hahaha oj. Jadu förälskad hoppas jag 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kill All Autotuner Postat 15 februari 2005 Dela Postat 15 februari 2005 Hejhejhej. Jaha , ska ni flytta bopålarna till Göteborg snart ? Ska vi byta boplats då ? Jag vill ha ett torrare östkustklimat och ni kan väl bo här och utveckla fiskfjällhud , gälar och fenor, dvs , det enda naturliga sättet för en mänsklig kropp att klara av Göteborgs klimat. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.