Neko Postat 12 februari 2005 Postat 12 februari 2005 Jag trodde OT var meningen med dem här presentationstrådarna 😉 ... ( Jag trodde ) ( OT var meningen med dem här presentationstrådarn ) ....S.....P...........S....P........P......................................O.... ............... Dem syftar på objektet i den andra satsen. Objektsform, plural, skrivs "dem". Subjektsform, plural, skrivs "de". Life is good. 😉 äsh. 😆 Håller med viktor, det ser snyggare ut 😉
Akilom (oregistrerad) Postat 15 februari 2005 Postat 15 februari 2005 haha! tack allihop. jag känner mig redigt välkommen, känns bra i hjärtat:)
hackeman Postat 15 februari 2005 Postat 15 februari 2005 (redigerat) Jisses, tre sidor välkomnande och du har bara skrivit tre inlägg själv. Måste vara nåt slags rekord här på forumet... 😄 Om du får lika mycket uppmärksamhet IRL är det bara och hoppas att Addic inte är den svartsjuka typen. 😉 edit: välkommen förresten 🙂 Redigerat 15 februari 2005 av hackeman
Ken Kängström Postat 15 februari 2005 Postat 15 februari 2005 Hehe som tur är så är hon hopplöst förälkad i mig hmmm...*skryt*..bhhrmm... *skryt*
hackeman Postat 15 februari 2005 Postat 15 februari 2005 Hehe som tur är så är hon hopplöst förälkad i mig hmmm...*skryt*..bhhrmm... *skryt* "förälkad"? föräcklad eller förälskad? 🙂
Ken Kängström Postat 15 februari 2005 Postat 15 februari 2005 Hehe som tur är så är hon hopplöst förälkad i mig hmmm...*skryt*..bhhrmm... *skryt* "förälkad"? föräcklad eller förälskad? 🙂 Hahaha oj. Jadu förälskad hoppas jag 😉
Kill All Autotuner Postat 15 februari 2005 Postat 15 februari 2005 Hejhejhej. Jaha , ska ni flytta bopålarna till Göteborg snart ? Ska vi byta boplats då ? Jag vill ha ett torrare östkustklimat och ni kan väl bo här och utveckla fiskfjällhud , gälar och fenor, dvs , det enda naturliga sättet för en mänsklig kropp att klara av Göteborgs klimat. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.