Henke Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Åh, ännu mer Vimmerby/Hultsfred på forumet! Välkommen! 😆 (Snart är det inte bara Stockholm, Malmö/Lund och Växjö som har lite starkare fäste 🙂 ) Ja! Nu tar vi dom! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Barden Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Häääääääääääääääj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 edit2: ha ha, äntligen hann jag före Demonen. Först till och med, mwuaa-ha-ha 😆 Jasså..tävlade du med mig utan att jag visste om det..hmmm...ja det är ju ett sätt att alltid vinna.. 🙂 Det ska jag komma ihåg..bwaahahahahaha... 😆 Välkommen Sara.. du ser hur det är på det här stället...HELA TIDEN!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Nae, allvarligt. Det är sällan jag träffar folk med likartade intressen i verkligeten som kryper in på forum som detta. Ameh ? Fatta'ru inte? Vi FINNS ju inte i verkligheten, vi är bara små virus i din hjärna, sjuka kreationer som du ibland sätter ben på, och går på krogen med! Låt oss vara ifred. Vi ska spamma microsoft nu, har fått in en liten grym scripta i gänget som är fördjävlig på att infektera. /Virre Virus m. kompisar P.s kolla själv på alla kort som är utlagda här på forumet, tror du seriöst att det finns sådana människor i verkligheten? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Vi®ii-offe? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Goddag!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Hej,hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esa Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Precis Neko.... Har du inte sett MATRIX? 😆 Välkommen förresten Sara! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Precis Neko.... Har du inte sett MATRIX? 😆 Välkommen förresten Sara! 🙂 Tycker bättre om "13th floor" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Welcome 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 (redigerat) Välkommen! Fasiken...första personen jag träffar utan alias först... Får se om jag kommer ihåg att kalla dig Molika. 😆 EDIT: Bra då skrämde jag inte iväg dig på IRL 🙂 Redigerat 8 februari 2005 av insolitus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Mirserdhe Eller som det heter på svenska: Välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 10 februari 2005 Dela Postat 10 februari 2005 Vi®ii-offe? Sorry, fel knapp, skulle trycka på "anmäla" men kom åt "citera" istället. Får göra om 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 10 februari 2005 Dela Postat 10 februari 2005 Tjena du! Välkommen hit..! 🙂 Tusan.. nu måste jag skriva om från "Addics flickvän" till "Molika" bland bilderna från träffen 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hwagang Postat 10 februari 2005 Dela Postat 10 februari 2005 Hej på dej! Kul med fler tjejjer här (en viss dominans från det andra könet märks...😠 *veckans understatement* mvh/Hwagang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 11 februari 2005 Dela Postat 11 februari 2005 Välkommen gumman =) Välkommen. Förvandla bara inte vårt nördparadis till en dålig kärleksonlinedockysåpa. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 11 februari 2005 Dela Postat 11 februari 2005 Precis Neko.... Har du inte sett MATRIX? 😛 Välkommen förresten Sara! 😛 Tycker bättre om "13th floor" Nä, Dark City... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Orris Postat 11 februari 2005 Dela Postat 11 februari 2005 Tjena och välkommen! O R R I S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 11 februari 2005 Dela Postat 11 februari 2005 Hakar på. Hej å Välkommen. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 11 februari 2005 Dela Postat 11 februari 2005 (redigerat) Precis Neko.... Har du inte sett MATRIX? 😛 Välkommen förresten Sara! 😛 Tycker bättre om "13th floor" Nä, Dark City... Charmig, men nja. EDIT: Sorry för massa OT Redigerat 11 februari 2005 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 11 februari 2005 Dela Postat 11 februari 2005 Precis Neko.... Har du inte sett MATRIX? 😛 Välkommen förresten Sara! 😆 Tycker bättre om "13th floor" Nä, Dark City... Charmig, men nja. EDIT: Sorry för massa OT Jag trodde OT var meningen med dem här presentationstrådarna 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 11 februari 2005 Dela Postat 11 februari 2005 (redigerat) Jag trodde OT var meningen med dem här presentationstrådarna 😳 ... Redigerat 11 februari 2005 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 11 februari 2005 Dela Postat 11 februari 2005 (redigerat) Jag trodde OT var meningen med dem här presentationstrådarna 😳 ... ( Jag trodde ) ( OT var meningen med dem här presentationstrådarn ) ....S.....P...........S....P........P......................................O.... ............... Dem syftar på objektet i den andra satsen. Objektsform, plural, skrivs "dem". Subjektsform, plural, skrivs "de". Life is good. 😄 Redigerat 11 februari 2005 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 11 februari 2005 Dela Postat 11 februari 2005 Jag trodde OT var meningen med dem här presentationstrådarna 😳 ... ( Jag trodde ) ( OT var meningen med dem här presentationstrådarn ) ....S.....P...........S....P........P......................................O.... ............... Dem syftar på objektet i den andra satsen. Objektsform, plural, skrivs "dem". Subjektsform, plural, skrivs "de". Life is good. 😄 Det låter i alla fall snyggare med "de" 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wicked_s Postat 11 februari 2005 Dela Postat 11 februari 2005 Japp välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jari Postat 11 februari 2005 Dela Postat 11 februari 2005 välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 11 februari 2005 Dela Postat 11 februari 2005 Hmm....nu när jag har kladdat så mycket i tråden borde jag nog säga välkommen också. Lite disrespect annars... Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Musiker Postat 11 februari 2005 Dela Postat 11 februari 2005 Hoj hoj! 🙂 /Johan www.JELL.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jacvenza Postat 11 februari 2005 Dela Postat 11 februari 2005 Wilkommen 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 12 februari 2005 Dela Postat 12 februari 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.