Akilom (oregistrerad) Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 tjo! efter att ha hängt på addic(min pojkvän) o co på irl-träffen i växjö, tänkte jag: Wöhöööw! vad mysigt, så sprang jag hem och registrerade mig på forumet. jag heter sara och går musikutbildning i hultsred. bosatt i vimmerby. är tillsammans med rå-metal-musik-nörden addic. jag själv är lite smyg nörd jag med... hehe. inom musik-hobbyn är gitarren, trummerna och sången mina hjärtegull. även om musik är finfint så vill jag inrikta mig mer mot bild o konst i framtiden. många framtidsplaner, bla göteborg med addic;) very romantic. det var allt från mig mvh Sara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 (redigerat) Oh yeah! Alldeles för få nördor på forumet. Välkommen! /® edit: staflel edit2: ha ha, äntligen hann jag före Demonen. Först till och med, mwuaa-ha-ha 😆 Redigerat 8 februari 2005 av ®offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Välkommen gumman =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bassman Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Varmt välkommen! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrix Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Välkommen välkommen 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Åh, ännu mer Vimmerby/Hultsfred på forumet! Välkommen! 🙂 (Snart är det inte bara Stockholm, Malmö/Lund och Växjö som har lite starkare fäste 😆 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Välkommen välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Välkommen. Bara bra att fler tjejer dyker upp här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cm0s Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Hoj och välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Tjena där! 🙂 Min tjej är också nördig så känn dig inte ensam 😉 hon pluggar tillochmed musikproduktion 😆 Ha de! /Micke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Hejsan Hej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polder Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Hej!!! Nördar? Att det finns för få??? Det finns massor med nördar här, med mig inblandad, det är bara att dom inte vågar erkänna det!!! Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
onosoul Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicNixon Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Hej!!! Nördar? Att det finns för få??? Det finns massor med nördar här, med mig inblandad, det är bara att dom inte vågar erkänna det!!! Välkommen! Nördar finns här i överflöd! 🙂 Men nördor är sällsynta! Välkommen förresten! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zando Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Hej och Välkommen 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PzYkBrYt Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Guten tag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Göteborg? Nej, spring medan du fortfarande har chansen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tryff Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 En del gör vad som helst för att hålla koll på pojkvänner 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 En del gör vad som helst för att hålla koll på pojkvänner 🙂 🙂🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 HajSvaj.... Känner mig lite off med alla här som pluggar musik eller har pluggat "sånt" Ska vi ta en gallupppp på det..... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusikMakaren Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Välkommen! Kul med en tjej på forumet...det är väl inte så många...eller...? Min hustru tycker nog mest att jag för ett himla oväsen och jag undrar om hon inte tycker det är lite 50-årskrisvarning på gubben 😆 ...men vad sjutton...musik är hur kul som helst!!! 🙂 /Jan Olof Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Hejhej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 En bild säger mer än tusen ord... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Hej hej även på internet. 🙂 Blev ovanlig ordning på detta. IRL först, sedan forum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Blev ovanlig ordning på detta. IRL först, sedan forum. Är det väldigt ovanligt för dig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Träffar sällan folk i det verkliga livet. Jag är ett litet datorvirus som lever här på forumet. Det är bara tur att jag då och då lyckas komma över en kropp och ge mig ut på krogen för att få mig lite öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Träffar sällan folk i det verkliga livet. Jag är ett litet datorvirus som lever här på forumet. Det är bara tur att jag då och då lyckas komma över en kropp och ge mig ut på krogen för att få mig lite öl. Men du viruset! Kan du inte hitta en bättre kropp än Nekos är det väl bättre att stanna i datorn? 🙂😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Haha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Träffar sällan folk i det verkliga livet. Jag är ett litet datorvirus som lever här på forumet. Det är bara tur att jag då och då lyckas komma över en kropp och ge mig ut på krogen för att få mig lite öl. Men du viruset! Kan du inte hitta en bättre kropp än Nekos är det väl bättre att stanna i datorn? 🙂😆😆 Nae, allvarligt. Det är sällan jag träffar folk med likartade intressen i verkligeten som kryper in på forum som detta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Välkommen! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.