Ludde46 (oregistrerad) Postat 6 april 2011 Postat 6 april 2011 Köpte reason 5 idag...installerade, allt såg bra ut.... Nu när jag skall starta reason får jag Bad format..the operation could not be completed because of a bad format ..hmmmm någon som vet vad det är för fel...reason öppnas alltså inte Har windows 7 ultmate 64 bitars os
Carle Postat 6 april 2011 Postat 6 april 2011 Jag har för mig att det kan vara så att det inte funkar med 64-bitars utan endast 32-bitars. Men jag är absolut inte säker.
Ludde46 (oregistrerad) Postat 6 april 2011 Postat 6 april 2011 installerade om.....startade om datorn...nu funkar det igen..vi får se om det funkar igen imörra
Jetblack Postat 7 april 2011 Postat 7 april 2011 Jag har för mig att det kan vara så att det inte funkar med 64-bitars utan endast 32-bitars. Men jag är absolut inte säker. Nej, jag har Windows 7 64-bitars på min musikdator, och Reason 5 fungerar utmärkt.
Ludde46 (oregistrerad) Postat 7 april 2011 Postat 7 april 2011 Reason Funkar idag...gött ju..jag har pro tools 9, och det funkar utmärkt i win7 64
D200 Postat 7 april 2011 Postat 7 april 2011 Bara man installerar i "program files x86" så är det lugnt...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.