Peter Roos Postat 12 april 2011 Postat 12 april 2011 😄🙂😆 Fast låten är ju upphovsrättsskyddad, men kul video - gör en långfilm. Mvh/ 1
CHAE Postat 12 april 2011 Postat 12 april 2011 Ett litet fniss på sin höjd från mig. Tycker också att ni borde satsa på en långfilmsvariant, liveshow och dubbelalbum. /CHAE 1
Dingbats Postat 12 april 2011 Postat 12 april 2011 Har inte sett videorna men tycker minst att det är Japanlansering och medverkan i Så ska det låta som gäller.
Tracer Postat 12 april 2011 Postat 12 april 2011 (redigerat) Enligt min uppfattning var det oerhört svårt att verkligen känna med huvudrollsinnehavaren, hans bakgrundshistoria kunde utvecklats lite mer. Dödsscenerna i filmerna kom väldigt plötsligt vilket resulterade i ett slags antiklimax då en långsammare uppbyggnad hade gett filmerna lite mer spänning. Dock måste jag ge plus för att ni vågade ta kål på hjälten istället för att göra som i de gamla uttjatade Hollywood/Disney-varianterna med lyckliga slut. Röstskådespeleriet hade behövt lite mer inlevelse, även fast det är sparsamt med repliker borde man lägga ner mer själ i det man producerar. Redigerat 12 april 2011 av Tracer 1
pxm Postat 12 april 2011 Postat 12 april 2011 Jag gillar Matinfilmerna skarpt.. Såg dem nyss-alldeles jättebra läng på filmerna också.. SMACK, SPLATCH !!!!!! 1
hackeman Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Sick så bra! Starta ett företag, jag investerar! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.