pxm Postat 5 april 2011 Postat 5 april 2011 (redigerat) Undrar om någon vill lägga litet random riff/toner/coola ljud i Eb mixolues skalan/ Amoll skalan/ E frygisk i bakgrunden i min gitarrrgnisslar låt: http://forum.studio....escope-version/ Litet psykedelisk jazz funkblues fusion . PM:a mig så får ni adress att sprenda filen så mixar jag OM inte ni vill mixa in keyboarden d v s. då gör vi tvärtom-ni skickar mig en adress och jag sprendar filen till er. Kul om någon hakar på !!!!!!! Redigerat 5 april 2011 av pxm
pxm Postat 5 april 2011 Trådstartare Postat 5 april 2011 (redigerat) Vill ha litet fart på det här för det var dåligt med pm en mixoblues är lätt så här ser skalan ut: R b3 3 4 b5 b7 I Eb blir det alltså: Eb bG GbA A bB C en bluesskala man lagt till en ton i bara-mixon-den går bra över dominanata 7 :ackord men just här fungerar den i hela låten liksom A moll och E frygisk.. Litet random riff och coola voicings och sköna toner bara-häftiga effekter/ljud ??? någon???? Redigerat 5 april 2011 av pxm
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.