Jump to content
Annons

Samarbete sökes till cool låt

Recommended Posts

fishfriend (oregistrerad)
Postat (redigerat)

tja, jag började nyligen med en låt som började jävligt bra enligt mig själv.

men nu kommer problemet...

jag har slut på ideer, jag får de inte till att låta så som de ska låta 😛

jag får inte till några som helst ljud längre o skulle uppskatta om DU ville hjälpa mig med låten ?

Jag personligen tycker den är värd ett försök. Låten får en liten "vändning" efter sisådär 30 sek 😉

det är den som är jävligast att få till tillsammans med kick, hihats, snare :S

Är du intresserad så lägger jag upp låten på zippyshare, Ja hoppas ni ser länken 🙂 Tack på förhand !

http://www3.zippyshare.com/v/84912808/file.html

Redigerat av fishfriend
Annons
Postat

Tyvärr hörde man ju bara fram till precis 50 sekunder. Har du gjort mer än dom 50 sekunderna?

När musiken tystnade så ville ja ha nåt sorts prodigy fett beat med trummor typ. Satt typ o diggade när musiken tog slut.

Vilket program gör du musiken i?

fishfriend (oregistrerad)
Postat

Tyvärr hörde man ju bara fram till precis 50 sekunder. Har du gjort mer än dom 50 sekunderna?

När musiken tystnade så ville ja ha nåt sorts prodigy fett beat med trummor typ. Satt typ o diggade när musiken tog slut.

Vilket program gör du musiken i?

ofan förlåt, ska va 30 sek 😛 jag har ändrat de nu...

Fl studio 7.

nice att du diggade de 🙂 nått du har tid o vilja o jobba med ?

Postat

Kan ju inte musikprogram för 5 öre då ja mest sitter på min hackintosh o spelar in lite för skojs skull i garageband. Men som sagt så nån typ av prodigy stuk tycker ja att låten lutar åt.

Men hur funkar FL kan man inte bara dra in ett typ trum beat från nånstans o prova lite olika beats o se vad som låter bra.

Tyvärr e ja så jävla dålig på att komma på coola ideer. Som ja brukar säga: Det svåra e inte att göra en melodi, det svåra e att komma på en melodi som fastnar i huvet på folk.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.