sixties Postat 3 maj 2011 Dela Postat 3 maj 2011 jag har inte kommit så långt men det är ju gott om tid. skulle nog vilja ha lite sång hjälp längre fram när text och struktur på låten är klart. tänkte mig nån vanlig pop röst men man får väl skriva under sammarbeten när det blir aktuellt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 9 maj 2011 Dela Postat 9 maj 2011 10 dagar kvar, dax att sätta lite fart på skapandet. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
madeinroad79 Postat 11 maj 2011 Dela Postat 11 maj 2011 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 18 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 18 maj 2011 Bara en dag kvar nu tills festivalen avslutar. Så nu gäller det att skynda på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 18 maj 2011 Dela Postat 18 maj 2011 Bara en dag kvar nu tills festivalen avslutar. Så nu gäller det att skynda på. skyndar för fullt! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 18 maj 2011 Dela Postat 18 maj 2011 fan, det var ju kl. 18 i morgon, var hellt inställd på att det var 24.00, då får jag öka tempot om det ska bli något färdigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 19 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 19 maj 2011 (redigerat) Kan alltid flytta fram några timmar om det skulle krisa sig för någon. Vill ni att bidragen ska vara annonymS eller visa vem det är? Redigerat 19 maj 2011 av hellfog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 19 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 19 maj 2011 Jo men tänkte kanske det var dags för lite förändring. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 19 maj 2011 Trådstartare Dela Postat 19 maj 2011 Alla fall jag flyttar fram deadlinen till 20.00 ikväll. Jag kommer att lägga upp röstningståden senare ikväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.