Tjorven Postat 4 april 2011 Postat 4 april 2011 Halloj! Mitt hårdrocksband Saffire(reverbnation.com/saffiresweden) skulle behöva en riktigt grym bandlogga som vi kan ha som "våran" och sätta på merchandise o sånt. Har ni nåt tips på nån duktig logg-makare? Victor
Top Floor Studios Postat 5 april 2011 Postat 5 april 2011 Anna Synnerö på Fotodiket.com gjorde vår studiologga och har gjort lite andra grejer. Duktig som fan. Värd att maila med. anna@fotodiket.com
Frekvensspektrumanalysator Postat 5 april 2011 Postat 5 april 2011 Jag har gjort en hel del sånt. Vad betalar ni?
Demonproducenten Postat 5 april 2011 Postat 5 april 2011 här får ni + ett omslag på köpet maila mig era kontouppgifter så plockar jag ut en rimlig ersättning
secure Postat 5 april 2011 Postat 5 april 2011 här får ni + ett omslag på köpet maila mig era kontouppgifter så plockar jag ut en rimlig ersättning HAHAHA, WORD! 😄
Leon Postat 5 april 2011 Postat 5 april 2011 Jag kan göra ett förslag, vill ni anv kan vi snacka pris:)
Tjorven Postat 6 april 2011 Trådstartare Postat 6 april 2011 Vi hade kontakt med en professionell loggmakare från Finland som tog 100 euro, dock skulle det ta väldigt lång tid så vi beslöt oss för att leta nån annanstans. Så nånstans runt tusenlappen hade vi väl tänkt! Är nån intresserad så kan ni väl maila mig på victor-olsson@hotmail.com. Cheers! Victor
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.