KillwithSkill Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 @ Bunkert, hpjta till om det finns möjlighet att köpa plattan. Om det sker några förändringar framöver.
sixties Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 kollade just spotify och det finns 2 plattor med yaneka en som heter roots och en som heter you´re free vars låtar det står abbey road session efter.
sixties Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 @ Bunkert, hpjta till om det finns möjlighet att köpa plattan. Om det sker några förändringar framöver. hittade denna artikel om en spelning i London 21/4. http://www.jame-world.com/us/articles-74686-yaneka-music-for-japan-at-the-gallery-cafe-london.html artikln avslutas: "Despite such a short performance, YANEKA had clearly gained some new admirers of their unique sound and many went to get hold of their CDs at the door." så plattan kanske finns i England.
Dan Ö Postat 23 april 2011 Postat 23 april 2011 🙂 :) 🙂 - Grymt kul att se och läsa. - Bra musik och bra spelat! -Lyssnade på skivan på spotify, och måste säga att det är sjukt bra ljud. ++++
Guitar Nilsson Postat 21 juli 2011 Postat 21 juli 2011 Lyfter denna tråd, kanske en del nytillkomna missat den? Enormt härlig tråd om att spela in i Abbey Road studion...
Bunkert Postat 21 juli 2011 Trådstartare Postat 21 juli 2011 Kul att musiken gillas :-) Vad bra att den fanns på Spotify! Fortfarande ingen distribution i Sverige vad jag vet. I England, Frankrike och Japan finns den dock. Måste lyssna på den igen i min HiFi-anläggnig hemma, det var länge sen nu. Man glömmer alltid att lyssna på sina egna skivor.
KillwithSkill Postat 21 juli 2011 Postat 21 juli 2011 Kul att musiken gillas :-) Vad bra att den fanns på Spotify! Fortfarande ingen distribution i Sverige vad jag vet. I England, Frankrike och Japan finns den dock. Måste lyssna på den igen i min HiFi-anläggnig hemma, det var länge sen nu. Man glömmer alltid att lyssna på sina egna skivor. Fränt, hittade det:
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.