Coffeemidget Postat 8 februari 2005 Postat 8 februari 2005 LÅTNAMN: Rymdblomman nils ARTIST/GRUPP: Allehanda dampmodulatorer's unite GENRE: Discopsyk LÅTLÄNGD: 0.20 KOMPOSITÖR: Maximilian hylander PRODUCENT: Maximilian hylander EV. MEDVERKANDE:.. Erkänner att dehär me rymdblommor åså e snejkat från Dileva INSPELNINGSÅR:2005 FORMAT: mp3 STORLEK: (324 kb) STATUS: Idioti för sysn skull LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag
Pluffo Postat 8 februari 2005 Postat 8 februari 2005 Ingen dröm jag kommer att ha om 10 minuter kan vara mer bizarr än det här.
Coffeemidget Postat 8 februari 2005 Trådstartare Postat 8 februari 2005 Banal myspysmusik måste få en scen i sverige. 😆
Audiomaniker Postat 10 februari 2005 Postat 10 februari 2005 Hej! Ta det ytterligare emot konstighetens katakomber! Ex kanske istället för att "plocka ringblommar är ganska kul" så att "på deltid produktutveckla ringblommor är sorgligt samt skoj o Samuel minnas ännu men förlåta aldrig sveket mot världsopinionen o du ringblomma du" - alltför mycket Dileva? Mvh A*
Coffeemidget Postat 10 februari 2005 Trådstartare Postat 10 februari 2005 på deltid produktutveckla ringblommor är sorgligt samt skoj o Samuel minnas ännu men förlåta aldrig sveket mot världsopinionen o du ringblomma du Jag blev yr när jag läste det... Jag lovar, hade jag någonsin orkat göra klart den låten så skulle fortsättningen vara väldigt lik dedär! 😉
Audiomaniker Postat 10 februari 2005 Postat 10 februari 2005 (redigerat) Hej Maximiliananthony! Tack 😳! Det ska sjungas som ditt användarnamn medelst katakonisk stämma (gärna entonigt d.v.s: PådeltidproduktutvecklaringblommorärsorgligtsamtskojoSamuelminnasänmenförlåtaldr igsveketmotvärldsopin ionenoduringblommadupådeltidproduktutvecklaringblommorärsorgligtsamtskojoSamuelm innasänmenförlåtald rigsveketmotvärldsopinionenoduringblommadu! Mvh A* Redigerat 10 februari 2005 av A*udiomaniker
sisältää Postat 11 februari 2005 Postat 11 februari 2005 Hehe, vackert stycke konstmusik. Skulle, med en annan text, kunna fungera som en ibland de där irriterande reklamradiojinglarna man så ofta tvingas lyssna sig igenom, gång på gång, när man äter sin lunchpizza. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.