Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Ska påminna mig själv att inte börja härma hennes dialekt av misstag.

Annars känner jag mig förhållandevis lugn nu, känner att jag hunnit fått ur mig den mesta nervositeten. Vi har haft några trevliga sms-konversationer, bäst var den som slutade med att hon sa "nu sover vi. gonatt", det kändes lite gemenskap sådär. Men ska inte börja fantisera utifrån det. Försökte dra igång en tidigare ikväll, hon svarade en eller två timmar senare att hon är på langoskväll och dricker gratis öl, så jag störde henne inte mer. Lite status quo såhär kvällen innan.

Imorgon måste jag fråga henne var vi ska träffas, vill inte ta för givet att hon möter upp mig direkt vid station i Jönköping, det vore ju schysst av henne men inget jag kan räkna med.

Hoppas läppsprickan har läkt mer tills imorgon och att jag inte har några finnar. Att håret håller sig snyggt. Att jag inte blir dålig i magen.

Skiter i kameran, blir för mycket ovidkommande att tänka på.

Ja, jag kommer säkert bajsa på mig på bussen.

EDIT: Och så hoppas jag att jag kommer på något snyggt att säga att jag gjorde ikväll om hon frågar vad jag gjorde igårkväll. "Satt hemma och tryckte framför datorn", nja.

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

SÅ JÄÄÄVLA SKÖÖÖÖNT!!!!!

Remixen vi gjorde häromdagen som jag blev fett missnöjd med, tydligen hade vi fått alla spår till två låtar och inte bara den vi faktiskt remixade. Så jag började på den andra förut och det blir såååå mycket bättre.

Link to comment
Dela på andra sajter

SÅ JÄÄÄVLA SKÖÖÖÖNT!!!!!

Remixen vi gjorde häromdagen som jag blev fett missnöjd med, tydligen hade vi fått alla spår till två låtar och inte bara den vi faktiskt remixade. Så jag började på den andra förut och det blir såååå mycket bättre.

Har nån bett er göra den här remixen då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det låter gött. Nåväl. Lycka till ifall vi inte hörs mer!

Jag kommer ju naturligtvis inte kunna hålla mig från att posta skiten ur hela tråden fram tills ett-tiden imorgon, så det är ifall du inte har tid att hänga här.

EDIT: Tack!

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten är det nån som tänker på längsta förutom när ni sitter vid datorn? Tror ni Memphis gör det just nu när han ölar med sina kursare?

När det är/var som värst längtar man till längsta och tänker när man gör nått helt annat på vad man ska skriva och så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten är det nån som tänker på längsta förutom när ni sitter vid datorn? Tror ni Memphis gör det just nu när han ölar med sina kursare?

Jag gör det ibland iaf. Brukar hända att jag kommer på grejer jag måste posta när jag kommer hem. Sen glömmer jag oftast bort dem om det är längre än en kvart hem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi gjorde ju klart en annan remix igår med som vi skickade in förut.

"FETT! fan va kul att höra, det lät riktigt tungt. nåt för alla kuduro-dancehall-world-mashupinternational-dj:s 😉"

hehe 🥰

Najs! 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Åh, sorry - det var till Dingbats. Ska se till att tilltala med namn i början av inlägget.

Det är nog jag som ska be om ursäkt. Har hängt för mycket i längsta och man blir ju som man umgås, så nu tror jag allt handlar om mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...