slejnard Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 japp. kollade talang nyss...en schysst trubadur lirade
Dingbats Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Ja det beror ju på dårå, men brukar ju bli lite vargablod
laxlaxlax Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Ah. Gött. Själv tänkte jag gå och ta mig en jungfru.
laxlaxlax Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Jaha, Dingis. Nåt sista att ventilera såhär kvällen innan?
debatt Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 en av mina favvisar Sitter han och skriver hennes formalia till begravningsbyrån?
Dingbats Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 (redigerat) Ska påminna mig själv att inte börja härma hennes dialekt av misstag. Annars känner jag mig förhållandevis lugn nu, känner att jag hunnit fått ur mig den mesta nervositeten. Vi har haft några trevliga sms-konversationer, bäst var den som slutade med att hon sa "nu sover vi. gonatt", det kändes lite gemenskap sådär. Men ska inte börja fantisera utifrån det. Försökte dra igång en tidigare ikväll, hon svarade en eller två timmar senare att hon är på langoskväll och dricker gratis öl, så jag störde henne inte mer. Lite status quo såhär kvällen innan. Imorgon måste jag fråga henne var vi ska träffas, vill inte ta för givet att hon möter upp mig direkt vid station i Jönköping, det vore ju schysst av henne men inget jag kan räkna med. Hoppas läppsprickan har läkt mer tills imorgon och att jag inte har några finnar. Att håret håller sig snyggt. Att jag inte blir dålig i magen. Skiter i kameran, blir för mycket ovidkommande att tänka på. Ja, jag kommer säkert bajsa på mig på bussen. EDIT: Och så hoppas jag att jag kommer på något snyggt att säga att jag gjorde ikväll om hon frågar vad jag gjorde igårkväll. "Satt hemma och tryckte framför datorn", nja. Redigerat 15 april 2011 av Dingbats
Overkill Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 SÅ JÄÄÄVLA SKÖÖÖÖNT!!!!! Remixen vi gjorde häromdagen som jag blev fett missnöjd med, tydligen hade vi fått alla spår till två låtar och inte bara den vi faktiskt remixade. Så jag började på den andra förut och det blir såååå mycket bättre.
Dingbats Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 SÅ JÄÄÄVLA SKÖÖÖÖNT!!!!! Remixen vi gjorde häromdagen som jag blev fett missnöjd med, tydligen hade vi fått alla spår till två låtar och inte bara den vi faktiskt remixade. Så jag började på den andra förut och det blir såååå mycket bättre. Har nån bett er göra den här remixen då?
laxlaxlax Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Det låter gött. Nåväl. Lycka till ifall vi inte hörs mer!
Dingbats Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 (redigerat) Det låter gött. Nåväl. Lycka till ifall vi inte hörs mer! Jag kommer ju naturligtvis inte kunna hålla mig från att posta skiten ur hela tråden fram tills ett-tiden imorgon, så det är ifall du inte har tid att hänga här. EDIT: Tack! Redigerat 15 april 2011 av Dingbats
Overkill Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Har nån bett er göra den här remixen då? Inte den här nummer 2. Men har lite dåligt samvete över att den andra inte blev så bra.
laxlaxlax Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Jag kommer ju naturligtvis inte kunna hålla mig från att posta skiten ur hela tråden fram tills ett-tiden imorgon, så det är ifall du inte har tid att hänga här. EDIT: Tack! Posta på du.. jag tycker bara det är spännande!
Dingbats Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Inte den här nummer 2. Men har lite dåligt samvete över att den andra inte blev så bra. Äsch då. Kommer du försöka pusha den här bättre remixen eller?
laxlaxlax Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Förresten är det nån som tänker på längsta förutom när ni sitter vid datorn? Tror ni Memphis gör det just nu när han ölar med sina kursare?
Overkill Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Det låter gött. Nåväl. Lycka till ifall vi inte hörs mer! Vet inte hur jag ska tolka det där...? Men tack detsamma.
Overkill Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Förresten är det nån som tänker på längsta förutom när ni sitter vid datorn? Tror ni Memphis gör det just nu när han ölar med sina kursare? När det är/var som värst längtar man till längsta och tänker när man gör nått helt annat på vad man ska skriva och så.
Dingbats Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Förresten är det nån som tänker på längsta förutom när ni sitter vid datorn? Tror ni Memphis gör det just nu när han ölar med sina kursare? Jag gör det ibland iaf. Brukar hända att jag kommer på grejer jag måste posta när jag kommer hem. Sen glömmer jag oftast bort dem om det är längre än en kvart hem.
Dingbats Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Vet inte hur jag ska tolka det där...? Men tack detsamma. 😄
Overkill Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Vi gjorde ju klart en annan remix igår med som vi skickade in förut. "FETT! fan va kul att höra, det lät riktigt tungt. nåt för alla kuduro-dancehall-world-mashupinternational-dj:s 😉" hehe 🥰
Dingbats Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Vi gjorde ju klart en annan remix igår med som vi skickade in förut. "FETT! fan va kul att höra, det lät riktigt tungt. nåt för alla kuduro-dancehall-world-mashupinternational-dj:s 😉" hehe 🥰 Najs! 😊
laxlaxlax Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Vet inte hur jag ska tolka det där...? Men tack detsamma. Åh, sorry - det var till Dingbats. Ska se till att tilltala med namn i början av inlägget.
Overkill Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Åh, sorry - det var till Dingbats. Ska se till att tilltala med namn i början av inlägget. Det är nog jag som ska be om ursäkt. Har hängt för mycket i längsta och man blir ju som man umgås, så nu tror jag allt handlar om mig.
Recommended Posts