Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Jobbigt. Skrev i tråden. Det kanske löser sig. Annars är det väl bara att bita ihop o pröjsa.

haha, jag kommer aldrig ge mig. bevisbördan måste väl ändå ligga på dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jo! Att vi berättar hemlisar för varandra och typ säger om den andre luktar illa o sånt.

Åh!

(Psst... jag tror Killis är lite tänd på dig. Jag fick inte säga nåt men du behöver väl inte säga att du hörde det från mig?)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska bara säga att jag inet gillar begreppet "låtsaspengar".

Vadå "låtsaspengar"?

Alla pengar och transaktioner är lika verkliga.

Inte minst om 10 år från nu, för då finns det inte mycket

fysiska pengar i rörelse i samhället överhuvudtaget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fixa det då. Annars är det ju kul med omväxling.

Svårt att googla fram när jag bara minns hur bilden såg ut. Och minns att det var ett jäkligt random ord jag sökte på när jag hittade bilden. Nåt med flygplan, typ.

Men det var en 60talsbrutta med lutat huvud, ett lurigt stängt leende och stängda ögon.

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Svårt att googla fram när jag bara minns hur bilden såg ut. Och minns att det var ett jäkligt random ord jag sökte på när jag hittade bilden. Nåt med flygplan, typ.

Men det var en 60talsbrutta med lutat huvud, ett lurigt stängt leende och stängda ögon.

Jo jag minns precis hur den såg ut. Jag kollade bland mina längsta-screenshots om den fanns där, men du hade inte börjat skriva i längsta än då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo jag minns precis hur den såg ut. Jag kollade bland mina längsta-screenshots om den fanns där, men du hade inte börjat skriva i längsta än då.

Nej det var ju typ en månad sen jag kom hit. 2007.. Gillade inte er på den tiden, minns att jag störde mig på allt ovidkommande snack över hela forumet. ho ho ho

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Sista punkten i listan är ju jäkligt bra att känna till. Är ju tanken om en sån grej som skulle kunna få mig att fega ur i liknande situation.

Ja precis, nu kan man ju driva det hur långt som helst 😛

hoppas man inte behöver betala tingsrätten för det utförda arbetet bara...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja precis, nu kan man ju driva det hur långt som helst 😛

hoppas man inte behöver betala tingsrätten för det utförda arbetet bara...

Vet inte hur troligt det är att butiken skulle vilja driva det så långt för några hundringar om bevisbördan ligger hos dem. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...