Fidden Postat 15 april 2011 Trådstartare Postat 15 april 2011 Jobbigt. Skrev i tråden. Det kanske löser sig. Annars är det väl bara att bita ihop o pröjsa. haha, jag kommer aldrig ge mig. bevisbördan måste väl ändå ligga på dem.
Dingbats Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 (redigerat) Alltså Overkill, din avatar! 😄 Vad är så bra med den förutom att den är fulsnyggtuff? EDIT: Alltså inte att jag nedvärderar den. Den är asball. Redigerat 15 april 2011 av Dingbats
laxlaxlax Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Vad är så bra med den förutom att den är fulsnyggtuff? EDIT: Alltså inte att jag nedvärderar den. Den är asball. Åh, jag menar bara att den är skitrolig. Kanske dags för mig att återskapa min gamla.
Pico Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 haha, jag kommer aldrig ge mig. bevisbördan måste väl ändå ligga på dem. Konsumentverket
laxlaxlax Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Bytte "personligt foto". Men vem kollar på dem. Jag. nu. Lade till dig som vän.
Dingbats Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Jag. nu. Lade till dig som vän. Där ser man! Vad innebär det? Ingenting i praktiken tror jag.
laxlaxlax Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Där ser man! Vad innebär det? Ingenting i praktiken tror jag. Jo! Att vi berättar hemlisar för varandra och typ säger om den andre luktar illa o sånt.
laxlaxlax Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 (redigerat) EDIT: Där har vi henne. Redigerat 15 april 2011 av laxlaxlax
Dingbats Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Jo! Att vi berättar hemlisar för varandra och typ säger om den andre luktar illa o sånt. Åh! (Psst... jag tror Killis är lite tänd på dig. Jag fick inte säga nåt men du behöver väl inte säga att du hörde det från mig?)
debatt Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Inte konstigt att ni skrämmer bort SadamJr. NE-snack en fredag. Jag får ståfräs. Nu ska jag se på Charlotte.
debatt Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Ska bara säga att jag inet gillar begreppet "låtsaspengar". Vadå "låtsaspengar"? Alla pengar och transaktioner är lika verkliga. Inte minst om 10 år från nu, för då finns det inte mycket fysiska pengar i rörelse i samhället överhuvudtaget.
laxlaxlax Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Åh! (Psst... jag tror Killis är lite tänd på dig. Jag fick inte säga nåt men du behöver väl inte säga att du hörde det från mig?) syntax error! Han är ju Juvenil!
laxlaxlax Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Det blir bra avatar. Nä.. kände inte hundra kom jag på efter att ha öppnat photoshop och börjat croppa.. Fan, vill ha min gamla från 2007 tillbaka.. balle!
Dingbats Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Nä.. kände inte hundra kom jag på efter att ha öppnat photoshop och börjat croppa.. Fan, vill ha min gamla från 2007 tillbaka.. balle! Fixa det då. Annars är det ju kul med omväxling.
laxlaxlax Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 (redigerat) Fixa det då. Annars är det ju kul med omväxling. Svårt att googla fram när jag bara minns hur bilden såg ut. Och minns att det var ett jäkligt random ord jag sökte på när jag hittade bilden. Nåt med flygplan, typ. Men det var en 60talsbrutta med lutat huvud, ett lurigt stängt leende och stängda ögon. Redigerat 15 april 2011 av laxlaxlax
Dingbats Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Svårt att googla fram när jag bara minns hur bilden såg ut. Och minns att det var ett jäkligt random ord jag sökte på när jag hittade bilden. Nåt med flygplan, typ. Men det var en 60talsbrutta med lutat huvud, ett lurigt stängt leende och stängda ögon. Jo jag minns precis hur den såg ut. Jag kollade bland mina längsta-screenshots om den fanns där, men du hade inte börjat skriva i längsta än då.
laxlaxlax Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 (redigerat) Jo jag minns precis hur den såg ut. Jag kollade bland mina längsta-screenshots om den fanns där, men du hade inte börjat skriva i längsta än då. Nej det var ju typ en månad sen jag kom hit. 2007.. Gillade inte er på den tiden, minns att jag störde mig på allt ovidkommande snack över hela forumet. ho ho ho Redigerat 15 april 2011 av laxlaxlax
Pico Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Skitbra! Tack som fan! Sista punkten i listan är ju jäkligt bra att känna till. Är ju tanken om en sån grej som skulle kunna få mig att fega ur i liknande situation.
Fidden Postat 15 april 2011 Trådstartare Postat 15 april 2011 Sista punkten i listan är ju jäkligt bra att känna till. Är ju tanken om en sån grej som skulle kunna få mig att fega ur i liknande situation. Ja precis, nu kan man ju driva det hur långt som helst 😛 hoppas man inte behöver betala tingsrätten för det utförda arbetet bara...
Dingbats Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 hoppas man inte behöver betala tingsrätten för det utförda arbetet bara... Då är det bara att bestrida det betalkravet, och nästa osv
Dingbats Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Hur smakar original-pringles? Köpte sourcream&onion bara för jag hade för mig att original var tråkiga, men de här är ju fan inte så jävla kul vid närmare eftertanke.
Pico Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Ja precis, nu kan man ju driva det hur långt som helst 😛 hoppas man inte behöver betala tingsrätten för det utförda arbetet bara... Vet inte hur troligt det är att butiken skulle vilja driva det så långt för några hundringar om bevisbördan ligger hos dem. 😛
Pico Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Why can't I complain on you no Why can't I complain on you no Why can't I complain on you no more
Recommended Posts