Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jobbigt. Skrev i tråden. Det kanske löser sig. Annars är det väl bara att bita ihop o pröjsa.

haha, jag kommer aldrig ge mig. bevisbördan måste väl ändå ligga på dem.

Annons
Postat (redigerat)

Alltså Overkill, din avatar! 😄

Vad är så bra med den förutom att den är fulsnyggtuff?

EDIT: Alltså inte att jag nedvärderar den. Den är asball.

Redigerat av Dingbats
Postat

Vad är så bra med den förutom att den är fulsnyggtuff?

EDIT: Alltså inte att jag nedvärderar den. Den är asball.

Åh, jag menar bara att den är skitrolig.

Kanske dags för mig att återskapa min gamla.

Postat

Där ser man! Vad innebär det? Ingenting i praktiken tror jag.

Jo! Att vi berättar hemlisar för varandra och typ säger om den andre luktar illa o sånt.

Postat

Jo! Att vi berättar hemlisar för varandra och typ säger om den andre luktar illa o sånt.

Åh!

(Psst... jag tror Killis är lite tänd på dig. Jag fick inte säga nåt men du behöver väl inte säga att du hörde det från mig?)

Postat

Ska bara säga att jag inet gillar begreppet "låtsaspengar".

Vadå "låtsaspengar"?

Alla pengar och transaktioner är lika verkliga.

Inte minst om 10 år från nu, för då finns det inte mycket

fysiska pengar i rörelse i samhället överhuvudtaget.

Postat

Åh!

(Psst... jag tror Killis är lite tänd på dig. Jag fick inte säga nåt men du behöver väl inte säga att du hörde det från mig?)

syntax error! Han är ju Juvenil!

Postat

Det blir bra avatar.

Nä.. kände inte hundra kom jag på efter att ha öppnat photoshop och börjat croppa..

Fan, vill ha min gamla från 2007 tillbaka.. balle!

Postat

Nä.. kände inte hundra kom jag på efter att ha öppnat photoshop och börjat croppa..

Fan, vill ha min gamla från 2007 tillbaka.. balle!

Fixa det då. Annars är det ju kul med omväxling.

Postat (redigerat)

Fixa det då. Annars är det ju kul med omväxling.

Svårt att googla fram när jag bara minns hur bilden såg ut. Och minns att det var ett jäkligt random ord jag sökte på när jag hittade bilden. Nåt med flygplan, typ.

Men det var en 60talsbrutta med lutat huvud, ett lurigt stängt leende och stängda ögon.

Redigerat av laxlaxlax
Postat

Svårt att googla fram när jag bara minns hur bilden såg ut. Och minns att det var ett jäkligt random ord jag sökte på när jag hittade bilden. Nåt med flygplan, typ.

Men det var en 60talsbrutta med lutat huvud, ett lurigt stängt leende och stängda ögon.

Jo jag minns precis hur den såg ut. Jag kollade bland mina längsta-screenshots om den fanns där, men du hade inte börjat skriva i längsta än då.

Postat (redigerat)

Jo jag minns precis hur den såg ut. Jag kollade bland mina längsta-screenshots om den fanns där, men du hade inte börjat skriva i längsta än då.

Nej det var ju typ en månad sen jag kom hit. 2007.. Gillade inte er på den tiden, minns att jag störde mig på allt ovidkommande snack över hela forumet. ho ho ho

Redigerat av laxlaxlax
Postat

Skitbra! Tack som fan!

Sista punkten i listan är ju jäkligt bra att känna till. Är ju tanken om en sån grej som skulle kunna få mig att fega ur i liknande situation.

Postat

Sista punkten i listan är ju jäkligt bra att känna till. Är ju tanken om en sån grej som skulle kunna få mig att fega ur i liknande situation.

Ja precis, nu kan man ju driva det hur långt som helst 😛

hoppas man inte behöver betala tingsrätten för det utförda arbetet bara...

Postat

Då är det bara att bestrida det betalkravet, och nästa osv

Postat

Hur smakar original-pringles? Köpte sourcream&onion bara för jag hade för mig att original var tråkiga, men de här är ju fan inte så jävla kul vid närmare eftertanke.

Postat

Ja precis, nu kan man ju driva det hur långt som helst 😛

Vet inte hur troligt det är att butiken skulle vilja driva det så långt för några hundringar om bevisbördan ligger hos dem. 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.