debatt Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Hinner nog göra 5-6 ärenden innan middan. Frågan är om jag ska skippa siesta?
debatt Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Jag tror mer på citronsaft. Ättika kan vara bra också, och vinäger.
Dingbats Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Vinäger är väldigt väldigt gott. Och nyttigt, sägs det. Men det skiter jag i.
debatt Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Hur länge ska det ta för en liten digitalkamera att bli laddad egentligen? Efter att lampan är röd ska den bli orange sedan gul och slutligen grön. Den är fortfarande röd! 😠
debatt Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Vinäger är väldigt väldigt gott. Och nyttigt, sägs det. Men det skiter jag i. Vinäger är väldigt väldigt nyttigt. Och gott, sägs det. Men det skiter jag i.
slejnard Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Varning!!!! Flera kvinnor har blivit anmälda till djurrätten.. Det har kommit in meddelande om att de håller sin mus instängd och sitter på den.. Kom ihåg att alla djur har krav på luft och regelmässig motion...!! Sprid detta vidare..... 😉 😮😛
slejnard Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 När killar blir svettiga i skrevet kallas det för pungsvett. Men vad heter det när tjejer blir svettiga där nere? - Läppglans 🙂
debatt Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Nej, först blir den orange och sedan röd för att slutliga bli grön står det. orange -> röd -> grön inte röd-> orange -> gul -> grön Vad fick jag gul ifrån? Var det ärtsoppan jag åt igår? 😲
Dingbats Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Nej, först blir den orange och sedan röd för att slutliga bli grön står det. orange -> röd -> grön inte röd-> orange -> gul -> grön Vad fick jag gul ifrån? Var det ärtsoppan jag åt igår? 😲 Det har med tappar och stavar att göra.
debatt Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Fortsätta ladda digitalkameran. Svabba av mig och tvätta håret. Paketera en stycken kalsong med fartrand i tvättstället för bajsskrubb och sedermera upphängning. Klä på mig. Raka mig. Borsta tänderna. Ta ut de tre stryktipsmatcher som fallit på min lott. Sms-a mina tipstecken till brorsan. Dricka honungsvatten. Gå ut och handla, bl.a. färskt godis. Komma tillbaka och kolla in posten. Ta siesta. Ta en massa närbilder. Inhalera vattenånga med finsk vattenpipa. Dricka honungsvatten. Laga middag. Äta middag. Skriva in lite text för min andra bok. Installera Nord NanoKey. Installera en synth som aldrig blivit av - välja samma usb som Nanot. Installera Korg M1 le. Se 2/3 av Talang 2011. Se Frost. Naana kudden. Inte nödvändigtvis i den ordningen, men ungefär.
Dingbats Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Alltså det är intressant för oavsett vilket språk man talar, och vilken kultur man är ifrån, så tycker alla människor att samma nyanser utgör de bästa exemplena på en viss färg. Även om man talar ett språk där man använder samma ord för blå och grön (säg "blön"), att man grupperar dem som en enda kategori, så är det inte turkos som pekas ut som den "mest blöna", utan antingen det vi svensktalande kallar "blå", eller det vi kallar "grön". Det beror på receptorerna i ögat. Konceptet färg är därför högst biologiskt betingat.
Dingbats Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Komma tillbaka och kolla in posten. Hoppas du har fått mycket post då.
SadamJR Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Njae. I båda matchserierna är motståndarlagen lågoddsarna. Men går en av dom två in så har jag mer än 50 sen ändå. Du har inte förstått det här med gambling överhuvudtaget. Är igång och läser ifatt igen om nån undrar. Påsklov.
SadamJR Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Hon har ett piano. Shit. KOMMER sluta med att jag sitter där och drar låtar och skäms. Pop goes the cherry.
Overkill Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Du har inte förstått det här med gambling överhuvudtaget. Är igång och läser ifatt igen om nån undrar. Påsklov. Hur menar du?
SadamJR Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Ni får ha en god natt och händerna på täcket! Hur går det ihop?
SadamJR Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Hur menar du? Måste läsa ifatt och skriva kommentarer först. Återkommer.
SadamJR Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Kul, det var precis samma här, men hon gav efter till slut. Hoppas det där inte är vad det låter som.
SadamJR Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Jobbigt om man skulle bli av med ena armen. Det kunde va värre. Hade en kille på iv som hade lyckats tatuera white boy på knogarna.
SadamJR Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Glöm inte kondomen Dingbattus. Jag har inte filat länge. Och/eller dagenefterpillret.
Recommended Posts