Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

När har jag hänvisat till din bildningsnivå?

Om jag säger "jag förstår inte meningen" och du därefter säger "förstår man inte den meningen har man inte läst många böcker" och du dessutom gärna uttrycker hur du värderar bildning och ser ner på obildad arbetarklass så borde du väl se sammanhanget och hur jag kommer uppfatta det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag säger "jag förstår inte meningen" och du därefter säger "förstår man inte den meningen har man inte läst många böcker" och du dessutom gärna uttrycker hur du värderar bildning och ser ner på obildad arbetarklass så borde du väl se sammanhanget och hur jag kommer uppfatta det?

Ja, då är det väl så då!

Link to comment
Dela på andra sajter

"Jag tar hellre del av en nyliberal centerpartists kritisk-realistiska-post-keynesianska-neoricardianska analys än en mittfåresocialdemokrat/vänsterpartists neoklassiska analyser."

"kritisk-realistiska-post-keynesianska-neoricardianska" var ett långt ord.

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag är sista dagen att söka till universitet och högskola. Jag tänker försöka infinna mig här på FB så mycket som möjligt under dagen för att kunna svara på frågor om utbildning, studentlivet, Lunds Universitet, eller kanske t.o.m kandidatprogrammet i Mänskliga Rättigheter. Jag vet att det är många av er som ska för första gången söka sig till universiteten den här hösten så jag hoppas jag kan hjälpa till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag är sista dagen att söka till universitet och högskola. Jag tänker försöka infinna mig här på FB så mycket som möjligt under dagen för att kunna svara på frågor om utbildning, studentlivet, Lunds Universitet, eller kanske t.o.m kandidatprogrammet i Mänskliga Rättigheter. Jag vet att det är många av er som ska för första gången söka sig till universiteten den här hösten så jag hoppas jag kan hjälpa till.

I hope to be of help in this journey without intruding any more than is absolutely necessary.

Link to comment
Dela på andra sajter

Laddar digitalkameran, den står fortfarande på rött efter mer än en timme.

Ska utföra en hel del grejer, typ 10, innan jag ska se Talang & Frost ikväll.

Har åkt på laryngit igen och det är därför jag har lite tid över med betoning på lite -

det är väl därför jag skriver här just nu.

Måste ta mig ut och handla mat efter att ha svabbat av mig.

Idag ska jag installera en synth som aldrig blivit av.

Att tvätta fönster med Ajax fönsterputs är inte att rekommendera!

Inte om man bor vid trafikerad gata iaf.

Märkte att jag blev sjuk av det och konsulterade tillverkaren.

Fick reda på att Ajax fönsterputs INTE bör användas där trafikavgaser

förekommer för då kan luftrören reagera negativt, synergieffekt.

Något för de här som jobbar på labb att känna till?!? 😕

Slutsatsen är att Ajax fönsterputs helst ska användas om man bor

i ett ödsligt torp. Jag hade ingen aning, men fick tips om att

"Vinter Fönsterputsmedel" är ett bra alternativ eftersom det inte

torkar ut stämbanden då det inte innehåller någon ammoniak.

Det var ju snällt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...