Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Kul, det var precis samma här, men hon gav efter till slut.

Du ska ge fan i att utnyttja min mamma, hon är lite nere just nu, då kan hon bli väldigt lättpåverkad 🙁

Postat

Du ska ge fan i att utnyttja min mamma, hon är lite nere just nu, då kan hon bli väldigt lättpåverkad 🙁

fast det var ju min mamma då alltså.

Postat

star-smiley-face-download.gif

😆 Fan va otippat. 😛

Har följt er konversation i drygt en timma. Caddar på skoluppgift, men kukprogrammet från tidigt 1800-tal som skolan använder är alldeles för smidigt.. går ju nästan att göra saker.

Postat

Har jag föresten nämnt att jag har en 7x7x7 rubikskub nu

bara ungefär 7x7x7 gånger... vilket blir säkert typ minst 89 eller nåt sånt.

Postat

Har jag föresten nämnt att jag har en 7x7x7 rubikskub nu

det har du inte men har sett nån bild på fejjan! Ascool ju! Kan du lösa den?

Postat

Är spurten igång på riktigt nu? Menar vi allvar? Kan vi hantera detta? Är vi redo för en sån här utmaning? ????

Det kan bara ni svara på.

Postat

Alla som nynnar på reklamlåtar ska dö, lite tidigare än alla andra.

Skojar du? Reklamlåtar är otrooooligt indie.

Postat

Det kan bara ni svara på.

Den vitsen hade du aldrig kunnat dra på Tok Pisin. De har olika ord för vi = jag mfl och vi = jag, du (mfl)

Postat

Den vitsen hade du aldrig kunnat dra på Tok Pisin. De har olika ord för vi = jag mfl och vi = jag, du (mfl)

En anledning att jag inte hade kunnat dra den på Tok Pisin är att jag inte kan Tok Pisin.

Postat

En anledning att jag inte hade kunnat dra den på Tok Pisin är att jag inte kan Tok Pisin.

Hmm, 3/5. Hade väntat mig bättre med ett sånt uppenbart upplägg.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.