Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nån som druckit fanta och rosé? Låter ju inte jättegott.

Ja, men inte samtidigt. det verkar ju helt galet, antar att man blir skithög på det. annars hade nog ingen druckit det.

Annons
Postat

Nä jag menar det! Sjukt imponerad.

Men du var ju hos den där Julia för ett par år sen och bakade nåt. Det var ju nåt det med.

Postat

Ja, men inte samtidigt. det verkar ju helt galet, antar att man blir skithög på det. annars hade nog ingen druckit det.

Hade skrivit "eller" istället för "och" om jag menade separat. Men ja det verkar äckligt. Har smakat på sprite och vitt vin en gång men minns inte hur det smakade. Fast det är väl iofs så man typ kan göra fördrinkar (fast sockerdricka istället för sprite tror jag... men same shit ändå typ).

När vi var på åland köpte jag jordgubbslikör (21%). Fråga mig inte varför. Känns som allt man gör med den kommer bli slibbigt typ. Pazo köpte persikolikör. Vad fan blandar man det med? Jaja. Det löser sig.

Postat

Men du var ju hos den där Julia för ett par år sen och bakade nåt. Det var ju nåt det med.

Haha, shit att du kommer ihåg det! Speciellt namnet. Men det var faktiskt hemma hos mig.

Det var fan jobbigt också.

Postat

Vad fan blandar man det med?

Kärlek och förståelse.

Postat

När vi var på åland köpte jag jordgubbslikör (21%). Fråga mig inte varför. Känns som allt man gör med den kommer bli slibbigt typ. Pazo köpte persikolikör. Vad fan blandar man det med? Jaja. Det löser sig.

Det löser sig i vasken.

Postat

Hade skrivit "eller" istället för "och" om jag menade separat. Men ja det verkar äckligt. Har smakat på sprite och vitt vin en gång men minns inte hur det smakade. Fast det är väl iofs så man typ kan göra fördrinkar (fast sockerdricka istället för sprite tror jag... men same shit ändå typ).

Vet du över huvudtaget vad "eller" betyder? Då hade man ju kunnat svara ja på frågan om man druckit fanta ELLER rosé. På en höft.

Postat

Haha, shit att du kommer ihåg det! Speciellt namnet. Men det var faktiskt hemma hos mig.

Det var fan jobbigt också.

Det måste ju vara ännu värre. Skulle ALLLDRIG klara av att bjuda hem nån så.

Postat

Så mycket vrede. och här snackar ni groggvirke. 😠

Postat

Vet du över huvudtaget vad "eller" betyder? Då hade man ju kunnat svara ja på frågan om man druckit fanta ELLER rosé. På en höft.

Men säger man fanta OCH rosé menar man ju båda tillsammans. Det är ju som om man skulle fråga om nån hört Lilie och Sussie och så säger man ja för man hörde sin systers kompis som kallas för Sussie prata igår.

Postat

Passa på att kolla på klockan om ett par minuter, för då är den 22:22:22. Det händer minsann inte varje dag.

Postat

Ja okej då. La till "uppskattningsvis" just för att jag var lite osäker på den biten.

Och har Sadam varit här sen 2009? Fa-an vad tiden går fort.

Och vad tror du att det beror på?

Postat

Men säger man fanta OCH rosé menar man ju båda tillsammans. Det är ju som om man skulle fråga om nån hört Lilie och Sussie och så säger man ja för man hörde sin systers kompis som kallas för Sussie prata igår.

Vad hände med humorn, Killis? Kan man misstolka ska man misstolka.

Postat

Har du läst matte och svenska i grundskolan?

Postat

Vad hände med humorn, Killis? Kan man misstolka ska man misstolka.

Men jag ville ju ha svar på frågan för jag var nyfiken! Då vill man ju inte ha medvetna misstolkningar tillbaka.

Postat (redigerat)

Har du läst matte och svenska i grundskolan?

Ja men dom är ju ganska uppenbart två olika saker. Fanta och rosé är ju ganska uppenbart en grej. Som rom och cola.

edit: men ändå: touché

Redigerat av Overkill
Postat

Men jag ville ju ha svar på frågan för jag var nyfiken! Då vill man ju inte ha medvetna misstolkningar tillbaka.

Du fick ju svar för helvete, jag hatar dig, hejdå för alltid.

Postat

c'est la vie, comme on dit

Postat

Kan inte alla vara brutalt ärliga och bara släppa ut precis ALLT de känner om ALLA nu? Som en kul grej?

EDIT: Bara elaka saker

Jag försökte att bara skriva förolämpningar ett helt dygn en gång.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.