Fidden Postat 14 april 2011 Trådstartare Postat 14 april 2011 Nån som druckit fanta och rosé? Låter ju inte jättegott. Ja, men inte samtidigt. det verkar ju helt galet, antar att man blir skithög på det. annars hade nog ingen druckit det.
Overkill Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Tror fortfarande dina gynekologiska fantasier går lite lite längre än alla andras. Gynekologiska? Snarare vaginala i så fall. Men nej.
Dingbats Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Nä jag menar det! Sjukt imponerad. Men du var ju hos den där Julia för ett par år sen och bakade nåt. Det var ju nåt det med.
Overkill Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Ja, men inte samtidigt. det verkar ju helt galet, antar att man blir skithög på det. annars hade nog ingen druckit det. Hade skrivit "eller" istället för "och" om jag menade separat. Men ja det verkar äckligt. Har smakat på sprite och vitt vin en gång men minns inte hur det smakade. Fast det är väl iofs så man typ kan göra fördrinkar (fast sockerdricka istället för sprite tror jag... men same shit ändå typ). När vi var på åland köpte jag jordgubbslikör (21%). Fråga mig inte varför. Känns som allt man gör med den kommer bli slibbigt typ. Pazo köpte persikolikör. Vad fan blandar man det med? Jaja. Det löser sig.
Overkill Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Men du var ju hos den där Julia för ett par år sen och bakade nåt. Det var ju nåt det med. Haha, shit att du kommer ihåg det! Speciellt namnet. Men det var faktiskt hemma hos mig. Det var fan jobbigt också.
Dingbats Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 När vi var på åland köpte jag jordgubbslikör (21%). Fråga mig inte varför. Känns som allt man gör med den kommer bli slibbigt typ. Pazo köpte persikolikör. Vad fan blandar man det med? Jaja. Det löser sig. Det löser sig i vasken.
Fidden Postat 14 april 2011 Trådstartare Postat 14 april 2011 Hade skrivit "eller" istället för "och" om jag menade separat. Men ja det verkar äckligt. Har smakat på sprite och vitt vin en gång men minns inte hur det smakade. Fast det är väl iofs så man typ kan göra fördrinkar (fast sockerdricka istället för sprite tror jag... men same shit ändå typ). När vi var på åland köpte jag jordgubbslikör (21%). Fråga mig inte varför. Känns som allt man gör med den kommer bli slibbigt typ. Pazo köpte persikolikör. Vad fan blandar man det med? Jaja. Det löser sig. Vet du över huvudtaget vad "eller" betyder? Då hade man ju kunnat svara ja på frågan om man druckit fanta ELLER rosé. På en höft.
Dingbats Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Haha, shit att du kommer ihåg det! Speciellt namnet. Men det var faktiskt hemma hos mig. Det var fan jobbigt också. Det måste ju vara ännu värre. Skulle ALLLDRIG klara av att bjuda hem nån så.
Overkill Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Vet du över huvudtaget vad "eller" betyder? Då hade man ju kunnat svara ja på frågan om man druckit fanta ELLER rosé. På en höft. Men säger man fanta OCH rosé menar man ju båda tillsammans. Det är ju som om man skulle fråga om nån hört Lilie och Sussie och så säger man ja för man hörde sin systers kompis som kallas för Sussie prata igår.
Fidden Postat 14 april 2011 Trådstartare Postat 14 april 2011 Passa på att kolla på klockan om ett par minuter, för då är den 22:22:22. Det händer minsann inte varje dag.
SadamJR Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Ja okej då. La till "uppskattningsvis" just för att jag var lite osäker på den biten. Och har Sadam varit här sen 2009? Fa-an vad tiden går fort. Och vad tror du att det beror på?
Dingbats Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Men säger man fanta OCH rosé menar man ju båda tillsammans. Det är ju som om man skulle fråga om nån hört Lilie och Sussie och så säger man ja för man hörde sin systers kompis som kallas för Sussie prata igår. Vad hände med humorn, Killis? Kan man misstolka ska man misstolka.
Fidden Postat 14 april 2011 Trådstartare Postat 14 april 2011 Men säger man fanta OCH rosé menar man ju båda tillsammans. Det är ju som om man skulle fråga om nån hört Lilie och Sussie och så säger man ja för man hörde sin systers kompis som kallas för Sussie prata igår. Har du läst matte och svenska i grundskolan?
Overkill Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Vad hände med humorn, Killis? Kan man misstolka ska man misstolka. Men jag ville ju ha svar på frågan för jag var nyfiken! Då vill man ju inte ha medvetna misstolkningar tillbaka.
Overkill Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 (redigerat) Har du läst matte och svenska i grundskolan? Ja men dom är ju ganska uppenbart två olika saker. Fanta och rosé är ju ganska uppenbart en grej. Som rom och cola. edit: men ändå: touché Redigerat 14 april 2011 av Overkill
Fidden Postat 14 april 2011 Trådstartare Postat 14 april 2011 Men jag ville ju ha svar på frågan för jag var nyfiken! Då vill man ju inte ha medvetna misstolkningar tillbaka. Du fick ju svar för helvete, jag hatar dig, hejdå för alltid.
Dingbats Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Men jag ville ju ha svar på frågan för jag var nyfiken! Då vill man ju inte ha medvetna misstolkningar tillbaka. c'est la vie, comme on dit
Overkill Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Du fick ju svar för helvete, jag hatar dig, hejdå för alltid. Ha det så jävla bra då.
Dingbats Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Du fick ju svar för helvete, jag hatar dig, hejdå för alltid. Då var det nog b, fjortonåring med små små bröst.
SadamJR Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Kan inte alla vara brutalt ärliga och bara släppa ut precis ALLT de känner om ALLA nu? Som en kul grej? EDIT: Bara elaka saker Jag försökte att bara skriva förolämpningar ett helt dygn en gång.
Dingbats Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Jävligt attraktivt: nervöst bita på naglarna. Med handen lite knuten och rädd blick.
SadamJR Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Nu har jag läst ifatt och skrivit svar efterhand. Hur cool är man inte då?
Recommended Posts