Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag vet men exceptionella omständigheter kräver exceptionella åtgärder.

Är det för att du börjar bli nervös?

Hur/var ska du sova förresten?

Annons
Postat

Lite kul översättning på teven. Tjejen i 2 1/2 men ska ge alan sex i inflyttningspresent, och säger "come on, unwrap your present" vilket översatts till "öppna din present".

Jamen så säger man ju typ.

Postat

Är det för att du börjar bli nervös?

Hur/var ska du sova förresten?

Sova? Han ska ju nuppa natten lång, tänkandes "baravännerbaravännerbaravännerbaravännerbaravänner".

Postat

Lite kul översättning på teven. Tjejen i 2 1/2 men ska ge alan sex i inflyttningspresent, och säger "come on, unwrap your present" vilket översatts till "öppna din present".

Såg någonting liknande i random sit-com för några år sedan: kille klipper till en sådan där boxboll som finns (fanns?) på nöjesfälten. Det plingar och han skriker "Boo-ya, who's your daddy" vilket översattes till "Bojja, vem är din pappa?"

Postat

Eller så är det hon som får nått i halsen.

Nej nu börjar jag bli väl grov.

tänk på fotboll eller nåt, det brukar hjälpa.

Postat

Nu har du använt fler smileys på typ några timmar än i hela april (på en höft).

Eller han har använt cirka en höft med smileys.. som Pazo skulle sagt.. xD

Postat

Sova? Han ska ju nuppa natten lång, tänkandes "baravännerbaravännerbaravännerbaravännerbaravänner".

Nominerad till kvällens inlägg i kategorin "alla kategorier"!

Ska väl sova där hos henne, i vilken säng/bädd/soffa/el dyl är upp till henne (tack gode gud att jag bara är gäst).

Ja jag är hur nervös som helst!

Postat

Ska väl sova där hos henne, i vilken säng/bädd/soffa/el dyl är upp till henne (tack gode gud att jag bara är gäst).

Livet blir inte mer spännande än man gör det.

Postat

Jamen så säger man ju typ.

Ja men "öppna din present" blir ju kul i sammanhanget sex med tanke på att det omedelbart leder "öppna"-tankarna till en viss kroppsdel.

Postat

Bra! Lite nervositet skärper till dig så att du inte fuckar upp det fullständigt. All the best.

Postat

Fattar ändå inte att du gör det! Det är rätt sjukt.

Postat

Ja men "öppna din present" blir ju kul i sammanhanget sex med tanke på att det omedelbart leder "öppna"-tankarna till en viss kroppsdel.

...nej? Hur menar du nu? (dagisfrökenröst)

Postat

...nej? Hur menar du nu? (dagisfrökenröst)

"Unwrap your present"=ta av mig kläderna

"Öppna din present"=öppna min fitta och stoppa in snoppen

Fattar du nu?

Postat

Äsch! Det är är sådant där som stärker ens karaktär. Erhm...har jag hört 😱

Postat (redigerat)

Fattar du nu?

Nu fattade JAG!

/Dumhetsthreshold CHAE

Redigerat av CHAE
Postat

Fattar ändå inte att du gör det! Det är rätt sjukt.

Jag hade ALDRIG gjort det för ett år sen. Ska jag var ärlig, så första gången jag läste brevet nu så läste jag bara förbi den frågan och utgick från att det var på skoj. Det var först andra eller tredje läsningen som jag insåg att hon menade allvar.

Hade nog aldrig gjort det för ett halvår sen heller.

Postat

Jag hade ALDRIG gjort det för ett år sen. Ska jag var ärlig, så första gången jag läste brevet nu så läste jag bara förbi den frågan och utgick från att det var på skoj. Det var först andra eller tredje läsningen som jag insåg att hon menade allvar.

Hade nog aldrig gjort det för ett halvår sen heller.

Nä jag menar det! Sjukt imponerad.

Postat

Fattar du nu?

Tror fortfarande dina gynekologiska fantasier går lite lite längre än alla andras.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.