Overkill Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Jag vet men exceptionella omständigheter kräver exceptionella åtgärder. Är det för att du börjar bli nervös? Hur/var ska du sova förresten?
Fidden Postat 14 april 2011 Trådstartare Postat 14 april 2011 "visa mig ditt paket" kunde man skrivit.
Overkill Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Kanske sätter i halsen. Eller så är det hon som får nått i halsen. Nej nu börjar jag bli väl grov.
Dingbats Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Lite kul översättning på teven. Tjejen i 2 1/2 men ska ge alan sex i inflyttningspresent, och säger "come on, unwrap your present" vilket översatts till "öppna din present". Jamen så säger man ju typ.
Fidden Postat 14 april 2011 Trådstartare Postat 14 april 2011 Är det för att du börjar bli nervös? Hur/var ska du sova förresten? Sova? Han ska ju nuppa natten lång, tänkandes "baravännerbaravännerbaravännerbaravännerbaravänner".
CHAE Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Lite kul översättning på teven. Tjejen i 2 1/2 men ska ge alan sex i inflyttningspresent, och säger "come on, unwrap your present" vilket översatts till "öppna din present". Såg någonting liknande i random sit-com för några år sedan: kille klipper till en sådan där boxboll som finns (fanns?) på nöjesfälten. Det plingar och han skriker "Boo-ya, who's your daddy" vilket översattes till "Bojja, vem är din pappa?"
Dingbats Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Eller så är det hon som får nått i halsen. Nej nu börjar jag bli väl grov. 😆 Gränsen är inte i sikte!
Fidden Postat 14 april 2011 Trådstartare Postat 14 april 2011 Eller så är det hon som får nått i halsen. Nej nu börjar jag bli väl grov. tänk på fotboll eller nåt, det brukar hjälpa.
Memphis Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Nu har du använt fler smileys på typ några timmar än i hela april (på en höft). Eller han har använt cirka en höft med smileys.. som Pazo skulle sagt.. xD
Dingbats Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Sova? Han ska ju nuppa natten lång, tänkandes "baravännerbaravännerbaravännerbaravännerbaravänner". Nominerad till kvällens inlägg i kategorin "alla kategorier"! Ska väl sova där hos henne, i vilken säng/bädd/soffa/el dyl är upp till henne (tack gode gud att jag bara är gäst). Ja jag är hur nervös som helst!
Memphis Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Nominerad till kvällens inlägg i kategorin "alla kategorier"! Ska väl sova där hos henne, i vilken säng/bädd/soffa/el dyl är upp till henne (tack gode gud att jag bara är gäst). Ja jag är hur nervös som helst! Livet blir inte mer spännande än man gör det.
Overkill Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Jamen så säger man ju typ. Ja men "öppna din present" blir ju kul i sammanhanget sex med tanke på att det omedelbart leder "öppna"-tankarna till en viss kroppsdel.
Dingbats Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Livet blir inte mer spännande än man gör det. Nej och just nu är det därför SJUKT JÄVLA SPÄNNANDE
Fidden Postat 14 april 2011 Trådstartare Postat 14 april 2011 nu blir jag förbannad... på en höft. slå den. slå den med våld.
CHAE Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Ja jag är hur nervös som helst! Bra! Lite nervositet skärper till dig så att du inte fuckar upp det fullständigt. All the best.
Overkill Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Nominerad till kvällens inlägg i kategorin "alla kategorier"! Ska väl sova där hos henne, i vilken säng/bädd/soffa/el dyl är upp till henne (tack gode gud att jag bara är gäst). Ja jag är hur nervös som helst! Fattar ändå inte att du gör det! Det är rätt sjukt.
Dingbats Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Ja men "öppna din present" blir ju kul i sammanhanget sex med tanke på att det omedelbart leder "öppna"-tankarna till en viss kroppsdel. ...nej? Hur menar du nu? (dagisfrökenröst)
Overkill Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 slå den. slå den med våld. it doesn't matter who's wrong or right just beat it
Overkill Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 ...nej? Hur menar du nu? (dagisfrökenröst) "Unwrap your present"=ta av mig kläderna "Öppna din present"=öppna min fitta och stoppa in snoppen Fattar du nu?
CHAE Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Äsch! Det är är sådant där som stärker ens karaktär. Erhm...har jag hört 😱
SadamJR Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Jag är kvar på jobbet. Var tog åttatimmarsdagen vägen? Då är det ju tur att din hobby är ditt arbete.
CHAE Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 (redigerat) "Unwrap your present"=ta av mig kläderna "Öppna din present"=öppna min fitta och stoppa in snoppen Fattar du nu? Nu fattade JAG! /Dumhetsthreshold CHAE Redigerat 14 april 2011 av CHAE
Dingbats Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Fattar ändå inte att du gör det! Det är rätt sjukt. Jag hade ALDRIG gjort det för ett år sen. Ska jag var ärlig, så första gången jag läste brevet nu så läste jag bara förbi den frågan och utgick från att det var på skoj. Det var först andra eller tredje läsningen som jag insåg att hon menade allvar. Hade nog aldrig gjort det för ett halvår sen heller.
Overkill Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Nån som druckit fanta och rosé? Låter ju inte jättegott.
Overkill Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Jag hade ALDRIG gjort det för ett år sen. Ska jag var ärlig, så första gången jag läste brevet nu så läste jag bara förbi den frågan och utgick från att det var på skoj. Det var först andra eller tredje läsningen som jag insåg att hon menade allvar. Hade nog aldrig gjort det för ett halvår sen heller. Nä jag menar det! Sjukt imponerad.
Dingbats Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 "Unwrap your present"=ta av mig kläderna "Öppna din present"=öppna min fitta och stoppa in snoppen Fattar du nu? Tror fortfarande dina gynekologiska fantasier går lite lite längre än alla andras.
Dingbats Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Nån som druckit fanta och rosé? Låter ju inte jättegott. Jo det är gott båda två.
Recommended Posts