Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

😆

Fidden är i form idag. 😄

Du anar inte, dödade Peters fot på innebandyn... sen sköt jag bollen på holma med flit när vi hade slutat. Garvade efter båda tilltagen.

Imorgons mantra blir väl typ "Karma strikes back" eller nåt.

Annons
Postat (redigerat)

Kan inte alla vara brutalt ärliga och bara släppa ut precis ALLT de känner om ALLA nu? Som en kul grej?

EDIT: Bara elaka saker

Redigerat av Dingbats
Postat (redigerat)

Jag är arg. Jag vill ut och supa. Ingen vill vara med. GRRR!!! JAG LYSSNAR PÅ BLACK METAL! GRR!!!

EDIT: Ah elaka saker. Ful blond gubbe på din profilbild Dingbats.

Och en fågel Fidden. Vadfan!?

Redigerat av Lejnoss
Postat

Nej usch nu ångrade jag mig. Förlåt mig, jag menade det inte.

Postat

Jag är arg. Jag vill ut och supa. Ingen vill vara med. GRRR!!! JAG LYSSNAR PÅ BLACK METAL! GRR!!!

EDIT: Ah elaka saker. Ful blond gubbe på din profilbild Dingbats.

Och en fågel Fidden. Vadfan!?

its a word.

Postat

Jävla mes.

Pratar du med Fiddens avatar?

Postat

En vibrator

höhö. 🙁

Postat

Ska man ha med sig nån jävla PRESENT??? Det känns ju cp

Nejnejnej!

Eller, kanske ett blandband.

Postat

En var isåfall.

Men varför skulle du ha present med dig? I så fall är väl nått som inte är en present men som ändå är något bättre. Typ en flaska vin så du kan supa henne full och sen göra din grej.

Eller mer troligt scenario kanske: hon super ner dig och gör sen sin grej. såatte

Postat

Kom med en chokladask och rosor och bryt på engelska.

Postat

Typ EXAKT så jag har tänkt.

Combo: blandband + en vib (eller två då'rå) = vinst. Nu vart jag sugen på att göra ett blandband till min sambo.

Postat
Men varför skulle du ha present med dig? I så fall är väl nått som inte är en present men som ändå är något bättre. Typ en flaska vin så du kan supa henne full och sen göra din grej.

Eller mer troligt scenario kanske: hon super ner dig och gör sen sin grej. såatte

Ja alltså jag hade aldrig kommit på tanken själv. Har fått höra det två gånger på kort tid bara, så blir fundersam. Men känns jävligt konstigt. Som att man förväntar sig nåt.

Jag gör gärna massa grejer men inget sånt.............

Postat

Ja alltså jag hade aldrig kommit på tanken själv. Har fått höra det två gånger på kort tid bara, så blir fundersam. Men känns jävligt konstigt. Som att man förväntar sig nåt.

Jag gör gärna massa grejer men inget sånt.............

...och vad har jag sagt om att fundera?

Present är kutym.

Postat

Nu har du använt fler smileys på typ några timmar än i hela april (på en höft).

Jag vet men exceptionella omständigheter kräver exceptionella åtgärder.

Postat

Lite kul översättning på teven. Tjejen i 2 1/2 men ska ge alan sex i inflyttningspresent, och säger "come on, unwrap your present" vilket översatts till "öppna din present".

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.