Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Fan, det där stämmer nog... Förutom att jag hade en liten överseriös period ett tag runt 2009 också, när jag kastade alldeles för mycket skit på sadam.

men det är över nu. och jag som aldrig gillat nostalgi

Annons
Postat

Fan, det där stämmer nog... Förutom att jag hade en liten överseriös period ett tag runt 2009 också, när jag kastade alldeles för mycket skit på sadam.

Ja okej då. La till "uppskattningsvis" just för att jag var lite osäker på den biten.

Och har Sadam varit här sen 2009? Fa-an vad tiden går fort.

Postat

Efter en kort visit i Black metal-tråden har jag nu gjort någonting som både chockade mig (och min omvärld. Jag lyssnade på Dimmur Borgir (The Serpentine Offering - första bästa låt jag kom över, typ).

Frågor eller kommentarer på det?

såatteee vahetterreeeee

Postat

ja, säkert tidigare än 7:47...

Så satans jävla sjukt CP i hela jävla helvetes fitthuvet när nutida småpoppare lyssnar på Kent. Gamla gubbar ju. De får lyssna på ja jag vet inte, nån nykristen tjufemåring.

Postat

Efter en kort visit i Black metal-tråden har jag nu gjort någonting som både chockade mig (och min omvärld. Jag lyssnade på Dimmur Borgir (The Serpentine Offering - första bästa låt jag kom över, typ).

Frågor eller kommentarer på det?

såatteee vahetterreeeee

Nu måste du skaffa långt lortigt hår och en tjocktröja med Dimmu-loggan på baksidan.

Postat

Så satans jävla sjukt CP i hela jävla helvetes fitthuvet när nutida småpoppare lyssnar på Kent. Gamla gubbar ju. De får lyssna på ja jag vet inte, nån nykristen tjufemåring.

De e bland det värsta som finns... i hela vööörlden!

Postat

Men du, Dingis: återväxt i fan-träsket (vilket band/artist de än må gälla) är väl någonting bra?

Postat

Du tycker inte om mig va?

Postat

Nu måste du skaffa långt lortigt hår och en tjocktröja med Dimmu-loggan på baksidan.

Och jag som klippte mig i går.

Fan.

Postat

Men du, Dingis: återväxt i fan-träsket (vilket band/artist de än må gälla) är väl någonting bra?

För Jocke Bergs ekonomi möjligen.

Postat

Men Fidden är ju 30, inte 25.

Postat

Du tycker inte om mig va?

Jag har två fyndiga svar, du får välja:

1. Nej, inte det minsta, har jag aldrig gjort.

2. Är du fjorton år med små små bröst?

Postat

För Jocke Bergs ekonomi möjligen.

Aaahh.. du tänker på DET sättet.

Gott så.

Postat

Jag har två fyndiga svar, du får välja:

1. Nej, inte det minsta, har jag aldrig gjort.

2. Är du fjorton år med små små bröst?

På A svarar jag Ja och på B vet jag inte.

Postat

Fan har klippt sig! 😮

Nä, han har bara slipat ner hornen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.