Fidden Postat 14 april 2011 Trådstartare Postat 14 april 2011 booty var roligt att söka på med safesearch inaktiverat. brb.
Dingbats Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 brukar inte du ge mig en känga när jag säger nåt sånt om håkan? Brukar du överhuvudtaget säga något om Håkan? Oavsett är det nya tider nu. Gillar inte kängor.
Dingbats Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 booty var roligt att söka på med safesearch inaktiverat. brb. 😆 kan du digga d e locomotion
Fidden Postat 14 april 2011 Trådstartare Postat 14 april 2011 På tal om fejjan och dess förslag på vänner. Igår tyckte dom att jag borde vara polare med Titiyo och Eric Gadd, lite långsökt. Har förvisso pratat i telefon med Gadd men den känns inte så naturligt att adda dom som polare, eller? Du ska inte bara adda honom, du ska GADDA honom!
drloop (oregistrerad) Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Ja, vart tog dagarna på dagarna vägen? Mmm, kan undra. Jag har fått demonerna över mig. Ungefär som vår kände Bergman, fast på ett mer negativt vis förstås. Inget blir bra och jag sitter och har tidspress på en grej... det var längesedan allt var så jobbigt och svårt som just denna vecka.... Jag borde göra mer ikväll men så hitta jag längsta.... ge tillbaka mina 15 minuter jag spenderat här nu!
Fidden Postat 14 april 2011 Trådstartare Postat 14 april 2011 Ok, jag tror inte du är den enda. jag och tvättstugemaffian. 😆
drloop (oregistrerad) Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Du ska inte bara adda honom, du ska GADDA honom! Trodde nog att det var Titiyo jag skulle gadda...
Dingbats Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Jag borde göra mer ikväll men så hitta jag längsta.... ge tillbaka mina 15 minuter jag spenderat här nu! Femton minuter. Tillåt mig fullborda mitt hattrick i smileys: 😆
Fidden Postat 14 april 2011 Trådstartare Postat 14 april 2011 Trodde nog att det var Titiyo jag skulle gadda... :erik:
Micke H Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 jag och tvättstugemaffian. 😆 Nej, fuck this. Jag vet inte riktigt vad jag gör som stör dig så mycket men jag pallar inte att bli hackad på.
Fidden Postat 14 april 2011 Trådstartare Postat 14 april 2011 Nej, fuck this. Jag vet inte riktigt vad jag gör som stör dig så mycket men jag pallar inte att bli hackad på. Hehe, du är så härligt metaldramatisk ibland, jag stör mig inte på dig ffs 😆
drloop (oregistrerad) Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 ja, en pinne http://en.wiktionary.org/wiki/pinne
Overkill Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 På tal om fejjan och dess förslag på vänner. Igår tyckte dom att jag borde vara polare med Titiyo och Eric Gadd, lite långsökt. Har förvisso pratat i telefon med Gadd men den känns inte så naturligt att adda dom som polare, eller? Hehe, får ganska ofta typ folk som man gillar som förslag. Carli Löf, Marcus Price, Tony Senghore, Fiona Fitzpatrick, etc... Lite kul.
Dingbats Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Gravitation, såklart. Det måste bli något från Hagnesta. Förmodligen Insekter (höll på att skriva Insikter).
Overkill Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Nej, fuck this. Jag vet inte riktigt vad jag gör som stör dig så mycket men jag pallar inte att bli hackad på. Men Fidden har inte varit seriös i längsta sen hösten 2008 (uppskattningsvis) så missförstå inte vad han säger nu. Han är ju mest rolig (och ibland "rolig"). Han är garanterat alltid ironisk, eller så drar han en ordvits.
Overkill Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Bytte bort att gå och handla mot att diska och ta hand om tvätten... Var nog ett dåligt byte.
Dingbats Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Bytte bort att gå och handla mot att diska och ta hand om tvätten... Var nog ett dåligt byte. Det kan du inte vara säker på innan du har frågat någon som vet säkert.
Overkill Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Det kan du inte vara säker på innan du har frågat någon som vet säkert. Fidden kanske kan validera det.
Fidden Postat 14 april 2011 Trådstartare Postat 14 april 2011 Men Fidden har inte varit seriös i längsta sen hösten 2008 (uppskattningsvis) så missförstå inte vad han säger nu. Han är ju mest rolig (och ibland "rolig"). Han är garanterat alltid ironisk, eller så drar han en ordvits. Fan, det där stämmer nog... Förutom att jag hade en liten överseriös period ett tag runt 2009 också, när jag kastade alldeles för mycket skit på sadam.
Recommended Posts