Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

brukar inte du ge mig en känga när jag säger nåt sånt om håkan?

Brukar du överhuvudtaget säga något om Håkan? Oavsett är det nya tider nu. Gillar inte kängor.

Postat

På tal om fejjan och dess förslag på vänner.

Igår tyckte dom att jag borde vara polare med Titiyo och Eric Gadd, lite långsökt. Har förvisso pratat i telefon med Gadd men den känns inte så naturligt att adda dom som polare, eller?

Du ska inte bara adda honom, du ska GADDA honom!

drloop (oregistrerad)
Postat

Ja, vart tog dagarna på dagarna vägen?

Mmm, kan undra.

Jag har fått demonerna över mig. Ungefär som vår kände Bergman, fast på ett mer negativt vis förstås. Inget blir bra och jag sitter och har tidspress på en grej... det var längesedan allt var så jobbigt och svårt som just denna vecka....

Jag borde göra mer ikväll men så hitta jag längsta.... ge tillbaka mina 15 minuter jag spenderat här nu!

drloop (oregistrerad)
Postat

Du ska inte bara adda honom, du ska GADDA honom!

Trodde nog att det var Titiyo jag skulle gadda...

Postat

Jag borde göra mer ikväll men så hitta jag längsta.... ge tillbaka mina 15 minuter jag spenderat här nu!

Femton minuter. Tillåt mig fullborda mitt hattrick i smileys: 😆

drloop (oregistrerad)
Postat

:erik:

:spett:

Postat

jag och tvättstugemaffian. 😆

Nej, fuck this. Jag vet inte riktigt vad jag gör som stör dig så mycket men jag pallar inte att bli hackad på.

Postat

Nej, fuck this. Jag vet inte riktigt vad jag gör som stör dig så mycket men jag pallar inte att bli hackad på.

Hehe, du är så härligt metaldramatisk ibland, jag stör mig inte på dig ffs 😆

drloop (oregistrerad)
Postat

Fast det kanske var dödens Kent...

Postat

På tal om fejjan och dess förslag på vänner.

Igår tyckte dom att jag borde vara polare med Titiyo och Eric Gadd, lite långsökt. Har förvisso pratat i telefon med Gadd men den känns inte så naturligt att adda dom som polare, eller?

Hehe, får ganska ofta typ folk som man gillar som förslag. Carli Löf, Marcus Price, Tony Senghore, Fiona Fitzpatrick, etc... Lite kul.

Postat

Men Fidden har inte varit seriös i längsta sen hösten 2008 (uppskattningsvis) så missförstå inte vad han säger nu. Han är ju mest rolig (och ibland "rolig"). Han är garanterat alltid ironisk, eller så drar han en ordvits.

Postat

Bytte bort att gå och handla mot att diska och ta hand om tvätten... Var nog ett dåligt byte.

Det kan du inte vara säker på innan du har frågat någon som vet säkert.

Postat

Men Fidden har inte varit seriös i längsta sen hösten 2008 (uppskattningsvis) så missförstå inte vad han säger nu. Han är ju mest rolig (och ibland "rolig"). Han är garanterat alltid ironisk, eller så drar han en ordvits.

Fan, det där stämmer nog... Förutom att jag hade en liten överseriös period ett tag runt 2009 också, när jag kastade alldeles för mycket skit på sadam.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.