Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Kanske det, annars är det ju ofta kopplat till vad man är inne på. Är jag inne på pazos profil kan jag t.ex få hans brorsa som förslag, är jag inne på ett event kan man ju få folk som förslag som jag har gemensamma vänner med som ska på eventet och så vidare. Har ni andra gemensamma vänner?

hon har 4 vänner. känner bara hennes syrra. hon var som sagt var inte ens vän med henne vid första tillfället.

iofs kan det ju varit en pending request.

Annons
Postat

hon är säkert nysingel nu när jag tänker efter. född samma år som mig också. fan, man kanske skulle lägga in en stöt.

Postat

hon är säkert nysingel nu när jag tänker efter. född samma år som mig också. fan, man kanske skulle lägga in en stöt.

Lägg in nått annat vetja.

Postat

Jag tog den mogna vägen och mosade deras tvätt innan jag slängde över den på deras sida. Yes, jag vet, jag kände mig lite aggro ikväll. 😛

😆

Postat

Jag tog den mogna vägen och mosade deras tvätt innan jag slängde över den på deras sida. Yes, jag vet, jag kände mig lite aggro ikväll. 😛

Shit vad sura de kommer bli när de märker hur mosad tvätten är...

Postat

Lägg in en veto..vettja.

Postat

Ah, förvänta dig inget annat än en stammande, osocial snubbe bara, så går det bra. 😛

hehe, yep okey. ☺️

Postat

Dagarne dagen

De många men få

Vart tar dom alla vägen

Vad får dom att gå

Till framtiden vi vandrar

....eeh och så kom jag inte på nått mer. 😑

Postat

Och sjunga som han och spela som han och knulla med han.

brukar inte du ge mig en känga när jag säger nåt sånt om håkan?

Postat

Är det något särskilt du stör dig på?

Närå, det är faktiskt inte alls så. Det är nog hela kittet.

drloop (oregistrerad)
Postat

På tal om fejjan och dess förslag på vänner.

Igår tyckte dom att jag borde vara polare med Titiyo och Eric Gadd, lite långsökt. Har förvisso pratat i telefon med Gadd men den känns inte så naturligt att adda dom som polare, eller?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.