SadamJR Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Tycker studio forum också borde ha en avdelning för "judiska maktförhållanden". Du får väl dra igång en tråd. Ser fram emot dit första inlägg, vilket väl förmodligen oxå skulle bli ditt sista på forum, och då var vi där igen.
SadamJR Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Tack vare dig! Skulle ha blivit alldeles hjärtnupen om jag hade haft nåt.
Dingbats Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Jag kommer få med en arg insändare i nästa Filter. Känns som ett framsteg.
CHAE Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Helt apropå "Judiska maktförhållanden", Dingis så håller jag med SadamJr och tycker att du verkligen, verkligen borde starta en sådan tråd (eller varför inte PM:a Olsberg och fråga om en sådan avdelning passar här). Men... "It might be dangerous. You go first!"😄
CHAE Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Imorgon är det herr CHAE som har frukostkommendering på jobbet. Jag tänker "special brownies"...
Dingbats Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Helt apropå "Judiska maktförhållanden", Dingis så håller jag med SadamJr och tycker att du verkligen, verkligen borde starta en sådan tråd (eller varför inte PM:a Olsberg och fråga om en sådan avdelning passar här). Men... "It might be dangerous. You go first!"😄 Akta dig, jag kanske gör det om jag råkar bli full i fan nog...
Memphis Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Och Memphis, jag borde visat dig insidan på mitt armbandsur sist vi sågs. Det är ett fjäderdrivet/ kombinerat stoppur och vanlig klocka från 30talet. Med två små urtavlor som visar sekund/minut på stoppuret och som startas, stoppas och återställs med två knappar. Förvånar mig ständigt hur bra den håller tiden, bara man drar upp den när man vaknar varje morgon. Insidan är väldigt vacker, små kuggar som friktionsfritt glider i olika hastigheter. Och trycker man igång de små urtavlorna fälls en liten axel ut som sätter igång nya små kugghjul. Vackert att kolla på. Satt några timmar och försökte mig förstå på utväxlingarna och hur den ändrar mellan vertikal och lodräta rörelser på axeln. Håller med, det är supercoolt. Jasså jaha! Spännande! Hade varit kul att se, får ta det nästa gång vi ses igen, vilket jag hoppas vi gör nån gång.
Memphis Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 (redigerat) Yeeeeaaaah! Jag och tjejen. 😄 Dra dit så tar vi en öl tillsammans! Och rockar ut med kuken ut till SoaD! 😱 Ah, nice. Får vi absolut göra om jag tar mig dit, har ju faktiskt ditt nummer ju. Hade varit trevligt att träffa ännu en längstare! \m/ >_< \m/ Redigerat 14 april 2011 av Memphis
Dingbats Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Jag har träffat fyra längstare. Fler än många andra folkgrupper.
Dingbats Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 (redigerat) Helst helskärm. Redigerat 14 april 2011 av Dingbats
Overkill Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 jag är hungrig men har ingen mat så måste handla men ska göra det sen när pazo kommer hem igen så det är lite segt
SadamJR Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Jag kommer få med en arg insändare i nästa Filter. Känns som ett framsteg. Vad är filter? Vad skriver du om?
Dingbats Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Vad är filter? Vad skriver du om? En tidning. Att en artikel var dålig.
SadamJR Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 jag är hungrig men har ingen mat så måste handla men ska göra det sen när pazo kommer hem igen så det är lite segt Du skulle kunna bli kannibal så slipper du gå och handla. Lite kryddor och sånt har du väl hemma?
Dingbats Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Carey Mulligan är inte övertygande som 16-åring i An Education. Men snygg.
Fidden Postat 14 april 2011 Trådstartare Postat 14 april 2011 Jaha, nu kommer väl MP3-filerna gå lite varmare på piratebay ett tag igen då.
Fidden Postat 14 april 2011 Trådstartare Postat 14 april 2011 Har funderat på en grej. Är det så att folk som stalkar en på facebook dyker upp som "people you might know"? En kompis syrra dök upp som förslag innan hon ens hunnit bli vän med sin syrra xD
Overkill Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Har funderat på en grej. Är det så att folk som stalkar en på facebook dyker upp som "people you might know"? En kompis syrra dök upp som förslag innan hon ens hunnit bli vän med sin syrra xD Kanske det, annars är det ju ofta kopplat till vad man är inne på. Är jag inne på pazos profil kan jag t.ex få hans brorsa som förslag, är jag inne på ett event kan man ju få folk som förslag som jag har gemensamma vänner med som ska på eventet och så vidare. Har ni andra gemensamma vänner?
Micke H Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Ah, nice. Får vi absolut göra om jag tar mig dit, har ju faktiskt ditt nummer ju. Hade varit trevligt att träffa ännu en längstare! \m/ >_< \m/ Ah, förvänta dig inget annat än en stammande, osocial snubbe bara, så går det bra. 😛
Micke H Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Jag är tvättstuge-bitch idag. Dom två kärringarna som tvättade samtidigt som jag tyckte det var shysst att stjäla min ena maskin. Fuck off, säger jag bara, ni såg mig två gånger där nere och kunde lika jävla gärna ha frågat. Jag tog den mogna vägen och mosade deras tvätt innan jag slängde över den på deras sida. Yes, jag vet, jag kände mig lite aggro ikväll. 😛
Micke H Postat 14 april 2011 Postat 14 april 2011 Jävla horor egentligen. Vad är det med folk att inte kunna visa vanlig jävla hyfs? Oh well.
Recommended Posts