Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jasååå... du menar att man svarar snabbare om det inte är någon man är intresserad av på det viset? Lite logiskt iofs.

Blir bara förbryllad, för i förra brevet nämnde hon uttryckligen hur svårt hon hade för folk som väntade så länge med att svara och nu gör hon det själv.

Kan ju vara så att hon är upptagen.

Postat

Kan ju vara så att hon är upptagen.

Syftar till igårkväll nu då alltså. Du menar upptagen som i håller på med grejer, inte har pojkvän, antar jag. Möjligt, men fick inte det intrycket. Dels för hur jävla upptagen kan man vara tio elva på kvällen, och dels för att hon började sms:a. Men vad vet jag.

Postat

Syftar till igårkväll nu då alltså. Du menar upptagen som i håller på med grejer, inte har pojkvän, antar jag. Möjligt, men fick inte det intrycket. Dels för hur jävla upptagen kan man vara tio elva på kvällen, och dels för att hon började sms:a. Men vad vet jag.

mmmmm

Postat

En viktig fråga förresten.

Sms-konversationer. Jag är helt grön på det området. Har man såna med folk man bara är normal kompis med av andra kön? Varför måste man tvunget sitta och hålla på sina svar i tio tjugo minuter för att inte verka för på? När kan man inleda en, apropå vad? Annat matnyttigt?

Du sköna nya värld.

Postat

Alltså jag förstår inte hur folk överlever som inte har ett längsta att ty sig till när det behövs.

Det har blivit lite konstigt på slutet dock. Märker att jag svarar på inlägg utan att egentligen läsa dom.

Postat

Du borde bli sur och stanna hemma.

Postat

Så, hur är läget för alla idag då? Solen lyser och det är varmt och skönt i Umeå.

Funderar på att handla mig en flaska rödvin till helgen att smutta på. Förslag?

Kanske även en whisky, men där blir det i så fall en Lagavulin, förslag behövs ej.

Postat

Så, hur är läget för alla idag då? Solen lyser och det är varmt och skönt i Umeå.

Funderar på att handla mig en flaska rödvin till helgen att smutta på. Förslag?

Kanske även en whisky, men där blir det i så fall en Lagavulin, förslag behövs ej.

Postat

Man borde vara tvungen att rita smileysarna själv varje gång man ska använda en.

Var ju det jag gjorde. 😄😉☺️🥰😱

Så där, fick in lite övertid nu också.

Postat

Skulle du bli nöjd då?

Nä, det skulle jag väl inte, men om du blev en mer normal ung man med flickvän och sånt skulle du nog inte va kvar här så mycket vilket ju skulle va tråkigt, eller hur.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.