Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Muhahaha:

Den digitala musiktjänsten Spotify inför begränsningar för gratisanvändarna från och med den 1 maj i år.

Tjänsten kommer att vara helt öppen för nya användare under sex månader. Därefter begränsas tillgången till 10 timmar i månaden. Vidare kommer gratistjänsten att begränsas så att varje låt bara kan spelas fem gånger, uppger företaget på sin blogg. Förändringarna börjar gälla den 1 maj.

---

Ska bli kul se alla när dom börjar lipa över att en gratistjänst inte längre är gratis.

Fan vad skönt! Nu kanske folk äntligen går över till att lyssna på musik på andra sätt. Hoppas de blir av med många kunder. Ska bli intressant att se hur stor andel som lägger ner Spotify helt och hur många som går över till betaltjänsten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett eller två glas vin (beroende på hur mycket jag ätit) blir nog lagom. Då går kvällen galant tror jag.

Klart jag har länk men du får den inte. Borde vara relativt lätt att hitta med tanke på infon jag gett i tråden och bara vad du vet om mig. Om jag höll en kurs i internetstalkning skulle det vara ett godkäntkrav.

Orkar inte läsa ifatt numera.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk om världen skulle styras av nunnor. Inget hår eller hud så långt ögat kan nå, men med tanke på avsaknaden av underkläder (enligt min teori) så skulle det finnas så mycket undertryckt sexuell energi att världen skulle implodera långt innan den dog ut av sig själv för att ingen skaffade barn.

EDIT: Nuniversum. xD

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk om världen skulle styras av nunnor. Inget hår eller hud så långt ögat kan nå, men med tanke på avsaknaden av underkläder (enligt min teori) så skulle det finnas så mycket undertryckt sexuell energi att världen skulle implodera långt innan den dog ut av sig själv för att ingen skaffade barn.

EDIT: Nuniversum. xD

Tror det är skottar med kilt du tänker på. Kan du få in dom i din teori?

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, vad hände med ödmjukheten?

Ödmjukhet? Vad har det med saken att göra? Jag säger inte att jag är bättre än någon annan, bara att någon måtta får det vara. Kan man inte läsa den där meningen kan man inte ha läst många böcker i sitt liv, tänker jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

stockholm city neonljus

coola kolamänniskor och lilla du

taxi dörrvakt krossat glas

bergochdalbanan och lilla jag

oooooooooh

oooooooooh

[ingenting] har lite halvpatetiska texter, men han gör det innerligt så det blir bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

En viktig fråga förresten.

Sms-konversationer. Jag är helt grön på det området. Har man såna med folk man bara är normal kompis med av andra kön? Varför måste man tvunget sitta och hålla på sina svar i tio tjugo minuter för att inte verka för på? När kan man inleda en, apropå vad? Annat matnyttigt?

Link to comment
Dela på andra sajter

En viktig fråga förresten.

Sms-konversationer. Jag är helt grön på det området. Har man såna med folk man bara är normal kompis med av andra kön? Varför måste man tvunget sitta och hålla på sina svar i tio tjugo minuter för att inte verka för på? När kan man inleda en, apropå vad? Annat matnyttigt?

Klart man har! "hålla på med svar i 20" gör man ju bara med tjejer som man "vill ska hända något med" typ.

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart man har! "hålla på med svar i 20" gör man ju bara med tjejer som man "vill ska hända något med" typ.

Jasååå... du menar att man svarar snabbare om det inte är någon man är intresserad av på det viset? Lite logiskt iofs.

Blir bara förbryllad, för i förra brevet nämnde hon uttryckligen hur svårt hon hade för folk som väntade så länge med att svara och nu gör hon det själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...