Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

1) Vem är det ifrån?

2) Vad står/innehåller det?

3) Varför har du inte slängt det?

1) Posten.

2) Brevet från Adlibris finns nu att hämta ut på ditt utlämningsställe.

3) Inkorgen är inte full än.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag tycker att han ser ut som en korsning mellan ovan nämnde Sami och Billy Idol. Deras kärleksbarn rentav?

Ska kolla upp det, vänta...

EDIT: Nej, det verkar inte så.

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är helt sjukt vad jag snöat in mig på mekaniska klockor, har blivit näst intill besatt. Som maskin,teknik-nördig typ slukas jag in i den sjuka mekaniska konsten och dess extremt tilltalande estetik.

Några urval:

Maurice-Lacroix-Masterpiece-Le-Chronographe-Squelette.jpg

10_0129_011.jpg

Roger-Dubuis-Watches-1.jpg

jaeger-lecoultre-hybris-mechanica-grande-sonnerie-caseback1.jpg

🥰🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är helt sjukt vad jag snöat in mig på mekaniska klockor, har blivit näst intill besatt. Som maskin,teknik-nördig typ slukas jag in i den sjuka mekaniska konsten och dess extremt tilltalande estetik.

Några urval:

🥰🥰

Erkänn att du tar på dig själv när du ser de där bilderna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är helt sjukt vad jag snöat in mig på mekaniska klockor, har blivit näst intill besatt. Som maskin,teknik-nördig typ slukas jag in i den sjuka mekaniska konsten och dess extremt tilltalande estetik.

Jag har ju sagt åt dig att söka in på urmakeriskolan i Bällstagrängsmakarberg eller vad det heter! ALLA får jobb!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser ut som ett arsle med en bajskorv

hoho ånej han sa're!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ju sagt åt dig att söka in på urmakeriskolan i Bällstagrängsmakarberg eller vad det heter! ALLA får jobb!

Hehe hade varit ballt. Det coolaste hade varit om man fick anställning på tex Maurice Lacroix, Roger Dubuis eller sånt exklusivt klockföretag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Grahn fruktar inget. Han är som Tarzan, Stålmannen och Batman i ett.

EDIT: Fantomen

Glöm inte Wolverine!

Fast Tarzan är tuffare än alla de andra tillsammans.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe hade varit ballt. Det coolaste hade varit om man fick anställning på tex Maurice Lacroix, Roger Dubuis eller sånt exklusivt klockföretag.

Ja! Du får åka till Schweiz och sitta och pilla med yttepyttesmå skruvmejslar och tänger tillsammans med andra nördar! Låter väl kul?

Link to comment
Dela på andra sajter

Man ser ju knappt vad klockan är på dom!

Sopa! 😄 Nämen den stora charmen är ju att kunna se insidan, och då spelar tydligheten mindre roll. På min klocka ser man inte heller så jäkla tydligt men man vänjer sig. 😄

4598451-origpic-fed7af.jpg_0_0_100_100_350_326_100.jpg🥰

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Sopa! 😄 Nämen den stora charmen är ju att kunna se insidan, och då spelar tydligheten mindre roll. På min klocka ser man inte heller så jäkla tydligt men man vänjer sig. 😄

4598451-origpic-fed7af.jpg_0_0_100_100_350_326_100.jpg🥰

Thats IT!

Nu fick JAG fan i mig svår huvudvärk:D

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...