Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Eller oxå kan han ta med sej ett dagenefterpiller.

Jag älskar att du kommenterar saker en och en halv timme senare utan citat.

Postat (redigerat)

Jag älskar att du är så torr.

...är någonting som inte fungerar om man..vill... Äsch, det finns SÅ mycket man kan säga om just den meningen. Jag tror att Dingis planterade en liten mental bild hos oss alla.

Redigerat av CHAE
Postat

Vadå?

Alla andra håller på och blajar och du kommer in en gång vart tjugonde inlägg med glasögonen och pekpinnen.

Det var en komplimang! Det var lite humor bara.

Postat

Alla andra håller på och blajar och du kommer in en gång vart tjugonde inlägg med glasögonen och pekpinnen.

Det var en komplimang! Det var lite humor bara.

Haha, ja men så är det! rätt ska va rätt såatteeee

Postat

Personligen känner jag ingen press över att byta min avatar. Mycket beroende på att SadamJR får huvudvärk av den samt har sagt att jag borde byta. Då går jag lite i tonårs-mode och vägrar byta den av ren princip:)

Postat (redigerat)

Har inte fattat vad den du har föreställer.

Det är Sami Sirviö på syra. (Det är i alla fall vad min kvinna vill påstå).

Redigerat av CHAE
Postat

Är mycket nöjd mede min avatar. Den är helt klart forums häftigaste. Byter kanske snart ändå.

Kanske redan ikväll? ☺️

Postat

Jim Jarmusch

Jag tycker att han ser ut som en korsning mellan ovan nämnde Sami och Billy Idol. Deras kärleksbarn rentav?

Postat

Mitt äldsta ej raderade sms är från trettonde november.

1) Vem är det ifrån?

2) Vad står/innehåller det?

3) Varför har du inte slängt det?

Postat

Jag tycker att det är trist som fan att Monkeys For Helping har lagt ner sin podcast:(

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.