Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ett modernare är Håkan Hellström. Men det är väl opassande iofs; Göteborg är ju inte modernt hehehehehhe

Är du därifrån?

Nej. Smålänning faktiskt (men med ett hjärta i Östergötland. Ja, de har den sköööönaste dialekten).

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Jag gillar också Götet.

Postat (redigerat)

Jag såg faktiskt på Albert och Herbert-reprisen när den gick någon gång i slutet på nittiotalet.

Jag vill minnas att jag såg den någon gång på 80-talet. Minns bara ett avsnitt och det var julavsnittet med lutfisken. Det ställer man lite på sned mot dörren så att den...luuuutar. Om inte annat står (h)julen för dörren då... Jesus jävlar, nu är jag på gång med skämten.

Redigerat av CHAE
Postat

Nej. Smålänning faktiskt (men med ett hjärta i Östergötland. Ja, de har den sköööönaste dialekten).

Skönaste dialekten är stockholmska punk slut

GothPunkEmoSlut.jpg

k9 (oregistrerad)
Postat

Äh om man skulle knyta sig en smula... 😕

G'natt!

Postat

Personen i bakgrunden ser ut att kunna hoppa på frontfiguren vilken sekund som helst. Det är lite obehagligt faktiskt:) Nej, dingis: östgötskan är den bästa dialekten. Hands DOWN!

Postat

Personen i bakgrunden ser ut att kunna hoppa på frontfiguren vilken sekund som helst. Det är lite obehagligt faktiskt:) Nej, dingis: östgötskan är den bästa dialekten. Hands DOWN!

Stockholmskan är bäst. HANDS UP!

gun-point1.jpg

Postat

Du har verkligen missuppfattat det uttrycket. Man måste säga en siffra först. "På en höft" = ungefär. Men du är ju n00b så du använder det i betydelsen "ett gäng"/"några stycken" etc.

ASSÅ LOOOOL!!!!!! DU ÄR JU SEPE!!!! 😆

Postat

HA, du missar ju.

Du ser att den är lite suddig? Det är zoomen. Det är så långt avstånd så jag måste ta hänsyn till vinden.

Postat

ASSÅ LOOOOL!!!!!! DU ÄR JU SEPE!!!! 😆

MMMMEEEEEEEEEEEEEE LOSSSER HAHAHAHAHHAHAHHAHAHHA HLOOOOOOOOOOL

FY FAAAAAAAAAAAAAAAANNNN HAHAHAH i

nä shit!!!

Postat (redigerat)

...

äh, det var inget.

Redigerat av CHAE
Postat

Du ser att den är lite suddig? Det är zoomen. Det är så långt avstånd så jag måste ta hänsyn till vinden.

Märkligt isåfall att ansiktet är närmre än handen...

Postat

Märkligt isåfall att ansiktet är närmre än handen...

Du ska ge fan i att hacka på mig för att jag är lite konstigt skapt. Det är fan inte okej.

Postat

TACK.. jag fattar fan inte.. Det gick bra med förra bilden och nu tokfailar jag... Inte så konstigt kanske?

Postat

Memph: vaddå "vidrig"?? Killen gör ju sin victorydance för bövelen!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.