Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Men säg vart det där kommer ifrån då! Frågade ju häromdagen. Och va faen de betyder. 😛

De e norrländska. Du vet när man säger 7 fast man drar inåt.

Stöter ni på en norrlänning så ska ni fråga om det är dammit under sängen..

...eller ja ni lär väl inte stöta på nån norrlänning i sängkammarn.

Hur tänkte jag där? 🤪😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Men säg vart det där kommer ifrån då! Frågade ju häromdagen. Och va faen de betyder. 😛

Menar du "Schuuu"?

Det är när norrlänningar liksom suger in luften och säger "jo" samtidigt på det där allmogesättet 😑😛

EDIT: Ninjad! Men för i helvete Memphis; har du aldrig hängt med en norrlänning eller sett Pistvakt på TV? 😛

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

amehshitt! E de det ni menar!! xD

Min farsa e ju för fan norrlänning så e ju uppväxt me det uttrycket (samt andra). 😛 Men inte lätt att fatta i text på forum. :rolleyes:

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Var precis min tanke igår när jag läste det. xD

Alltså sånt där brukar funka bra för mig. Kan bli oerhört tjurig och disciplinerad. Men tydligen är jag inte riktigt där ännu. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

amehshitt! E de det ni menar!! xD

Min farsa e ju för fan norrlänning så e ju uppväxt me det uttrycket (samt andra). 😛 Men inte lätt att fatta i text på forum. :rolleyes:

Men då e du ju halvnorrlänning...juh!

🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså sånt där brukar funka bra för mig. Kan bli oerhört tjurig och disciplinerad. Men tydligen är jag inte riktigt där ännu. xD

Tjurigheten kommer med åldern och disciplinen kan du säkert köpa av någon ruffig dominatrix somk står i ett gathörn nära dig 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

amehshitt! E de det ni menar!! xD

Min farsa e ju för fan norrlänning så e ju uppväxt me det uttrycket (samt andra). 😛 Men inte lätt att fatta i text på forum. :rolleyes:

Men då e du ju halvnorrlänning...juh!

🥰

ehm.. japp. 😊

🥰

Det kanske visar sig att ni i själva verket är halvbröder 😮😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjurigheten kommer med åldern och disciplinen kan du säkert köpa av någon ruffig dominatrix somk står i ett gathörn nära dig 🙂

Jag menar väl mer att tjurighet är något jag kan jobba mig in i. Ålder har jag nog så det räcker och blir över. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså sånt där brukar funka bra för mig. Kan bli oerhört tjurig och disciplinerad. Men tydligen är jag inte riktigt där ännu. xD

😄

Hade också gärna gjort sånt på morgonen men jag e verkligen ingen morgonmänniska, så blir på eftermiddagar istället. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...