Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Ah. Kul. Visst, det kan ligga i massor i att en riktig Fender låter gräjt men jag ska bara spela på den, liksom 😑 Fast sådant där lär man ju inte säga högt. Förresten, jätteviktig fråga för min egen del: väsnas mikarna mycket i din Squire? Singel coil har ju en ovana att göra det har jag förstått.

SquierJagmasterVntMod.jpg

3485 + frakt hos ordermusic.se

Jag har inte spelat mycket pga mina krämpor. Vill du ha experttips om gitarrer ska du nog fråga nån annan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inte spelat mycket pga mina krämpor. Vill du ha experttips om gitarrer ska du nog fråga nån annan.

Fast jag är inte ute efter experttips. Mycket bättre att fråga någon som verkar vara på samma nivå som en själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä de e billigt!

Vad kostar/kostade en sådan där tingest ny? (tillverkas de längre? Hittar bara en nyare variant).

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska nog ta och starta en Squire Jagmaster-tråd bara för det och höra om gitarren (jag funderar på att köpa), duger 😛 Om inte annat är det alltid kul att höra andras åsikter och erfarenheter. Men först ska jag sova på saken 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten, den där Telen som Fidden hade köpt/skulle köpa(?), var inte det en Squire?

Det var tanken först, men sen dök den där tanken på humbuckers upp istället och då fick det bli den där mexico-fendern som ni alla tröttnat på att jag tjatar om hela tiden vid det här laget xD

Här är den förresten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...